پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نقل مکان میتسوبیشی میراژ از جمع هاچ بک ها به سگمنت کراس اوورها

این طور که از گزارش سایت RESPOSE.JP پیداست، میتسوبیشی میراژ قرار است از سگمنت هاچ بک های کوچک به دسته قد بلندها نقل مکان کند. البته هنوز مشخص نیست با آمدن نسخه کراس میتسوبیشی میراژ، مدل هاچ بک آن از سبد محصولات میتسوبیشی حذف می شود یا خیر. میراژ کراس اوور، خودرویی است که معادل […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

این طور که از گزارش سایت RESPOSE.JP پیداست، میتسوبیشی میراژ قرار است از سگمنت هاچ بک های کوچک به دسته قد بلندها نقل مکان کند. البته هنوز مشخص نیست با آمدن نسخه کراس میتسوبیشی میراژ، مدل هاچ بک آن از سبد محصولات میتسوبیشی حذف می شود یا خیر. میراژ کراس اوور، خودرویی است که معادل نیسان جوک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در سال های اخیر، محبوبیت خودروهای کراس اوور در بیشتر بازارهای خودرو در جهان رو به افزایش بوده و خودروسازان دنیا برای کسب سهم بیشتر از این سگمنت پرطرفدار در تلاش هستند. میتسوبیشی از آن دسته خودروسازانی است که همواره توجه ویژه ای به خودروهایشاسی بلند داشته که از پاجرو می توان به عنوان گل سر سبد قد بلندهای این خودروساز ژاپنی نام برد.

در چند سال گذشته، میتسوبیشی برای اینکه تنوع محصولات اش در کلاس شاسی بلندها را بیشتر کند، همواره در صدد معرفی محصولات جدید با این رویکرد بوده که از مهمترین آن ها می توان به اوتلندر و ASX اشاره کرد. همچنین به تازگی میتسوبیشی نام کوپه محبوب و اسپرت خود یعنی مدل اکلیپس را در قامت یک خودرو کراس اوور احیاء کرده. از میتسوبیشی اکلیپس کراس سخن می گوییم که پیشتر بررسی مفصل آن را در جوان خودرو منتشر کردیم.

در همین راستا و در جهت همراه شدن میتسوبیشی با تب شاسی بلند سواری، این طور که از خبرها پیداست، این خودروساز ژاپنی قصد دارد لباس کراس اوور بر قامت یکی دیگر از محصولات معروفش بپوشاند. این خودرو چیزی نیست جز میتسوبیشی میراژ. هاچ بک کوچک و محبوبی که اتفاقا در بازار خودرو ایران نیز مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است.

این طور که از گزارش سایت RESPOSE.JP پیداست، میتسوبیشی میراژ قرار است از سگمنت هاچ بک های کوچک به دسته قد بلندها نقل مکان کند. البته هنوز مشخص نیست با آمدن نسخه کراس میتسوبیشی میراژ، مدل هاچ بک آن از سبد محصولات میتسوبیشی حذف می شود یا خیر. میراژ کراس اوور، خودرویی است که معادل نیسان جوک خواهد بود.

همچنین با توجه به ادغام رنو، نیسان و میتسوبیشی، پیش بینی می شود میراژ کراس اوور، خودرویی بر پایه رنو کلیو باشد.

در بحث فنی نیز احتمال استفاده از پیشرانه 3 سیلندر 0.9 لیتری توربوشارژ از همه گزینه ها قوی تر است. این پیشرانه 94 اسبی یک ارتقائ نسبت به مدل فعلی میراژ به شمار می رود، اما باید دید که میراژ کراس اوور با این پیشرانه تا چه حد می تواند در مقابل رقبایش قد علم کند.

این در حالی است که احتمال عرضه پیشرانه 1.5 لیتری توربو دیزل و یک پیشرانه الکتریکی نیز برای میراژ کراس اوور مطرح شده است.

بررسی فنی انواع مدل های میتسوبیشی را می توانید در لینک های زیر بخوانید:

رندر های جدید از کانسپت میتسوبیشی میراژ 2020 منتشر شد

مقایسه میتسوبیشی میراژ و هیوندای i10 / قهرمانان جذاب ترافیک

فیلم: عملکرد میتسوبیشی اوتلندر PHEV چگونه است؟

ترکیبی دلچسب برای عشق ماشین ها/ نگاهی به نقاط قوت میتسوبیشی لنسر نسبت به رقبای کره ای

بررسی فنی میتسوبیشی لنسر 2018/ سدان خانوادگی قابل اطمینان

بررسی فنی میتسوبیشی اکلیپس کراس / زمین، ماه و خورشید در بازار کراس اوورها به خط می شوند!

میتسوبیشی ASX چه در چنته دارد؟ / بررسی فنی ASX فیس لیفت 2018

خاطره بازی با خودروهای دهه نودی (2) / بررسی فنی نسل دوم میتسوبیشی پاجرو

آزمایش فنی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی برقی در پیست + عکس

نگاهی به میتسوبیشی لنسر اوولوشن نسل 7

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی