پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد (5)/ برای بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد آنلاین ثبت نام کنید + جزییات

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد در نمایشگاه بین المللی شهر مشهد از تاریخ  16 تا 19 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. عموم مردم می توانند از هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد بازدید کنند. این در حالی است که علاقه مندان برای بازدید از هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می توانند با […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد در نمایشگاه بین المللی شهر مشهد از تاریخ  16 تا 19 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. عموم مردم می توانند از هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد بازدید کنند. این در حالی است که علاقه مندان برای بازدید از هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می توانند با تکمیل آنلاین فرم ثبت نام، در برگزاری هر چه بهتر و خدمات رسانی شایسته تر به خود از سوی مجری برگزاری نمایشگاه سهیم شوند.

براساس این گزارش، پس از پایان ثبت نام، می توانید کارت ورود به نمایشگاه را نیز دریافت و چاپ کنید.

همچنین، در صورتی که موفق به چاپ کارت نشدید، می توانید با به همراه داشتن شماره رهگیری، که در پایان ثبت نام دریافت خواهید کرد، و ارائه آن به مسئولان ثبت نام در محل برگزاری هجدهمین نمایشگاه خودرو نمایشگاه، اقدام به دریافت کارت خود کنید.

علاقمندان به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد و مشارکت در نمایشگاه می توانند به نشانی http://www.hermesbi.com و یا https://sabtnama.com/Events/70311/welcome مراجعه کنند.

جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

نمایشگاه خودرو مشهد (۳) / جزییات برگزاری و رونمایی از نماد هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد (2)/ مشکلات حریف دومین رویداد مهم خودرویی نشدند

نمایشگاه خودرو مشهد (1)/ حضور حداکثری ایران خودرو و سایپا در هجدهمین دوره

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی