پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوازم یدکی خودرو

قیمت لوازم یدکی سر به فلک کشید! افزایش 300 درصدی برخی قطعات

در روزهایی که صنعت خودرو و همچنین بازار خودرو وضعیت نا به سامانی را پشت سر می گذارد حالا شنیده ها حاکی از آن است که قیمت لوازم یدکی خود نیز افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ پیش تر مهمترین مشکل این بخش وجود حجم وسیعی از لوازم یدکی و قطعات […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

در روزهایی که صنعت خودرو و همچنین بازار خودرو وضعیت نا به سامانی را پشت سر می گذارد حالا شنیده ها حاکی از آن است که قیمت لوازم یدکی خود نیز افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

پیش تر مهمترین مشکل این بخش وجود حجم وسیعی از لوازم یدکی و قطعات تقلبی در بازار بود که قیمت ها را هم دستخوش تغییر ساخته بود که می توان مشکل همیشگی بازار لوازم یدکی است اما وجود قطعات معیوب هم چالش هایی را ایجاد کرده بود که مقرر شده بود به شرکت های سازنده عودت داده شود.

در بازار خودروهای خارجی نیز افزایش قیمت ها عجیب است و به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو هر آینه مزدا 3 به رقم عجیب 9 میلیون تومان رسیده و لوازم یدکی خودروهای داخلی هم 50درصد گران شده است.

امروز وقتی قطعه‌ای در بازار کمبود پیدا می‌کند به طور حتم قیمت آن نیز رشد قابل توجهی دارد. چرا مکانیک باید تاوان فروش قطعات تقلبی و حتی گران را در بازار بدهد.

تأمین قطعات خودروهای دیزلی نیز چالش جدیدی است که در بازار وجود دارد و بطور کلی می توان گفت قیمت لوازم یدکی سربه فلک کشیده و طبیعتا در این آشفته بازار دلالان و سودجویان قیمت ها را مدیریت خواهند کرد و به گفته برخی کارشناسان برخی قطعات اساسا قیمت ندارد.

ا

افتتاح سومین فروشگاه قطعات لوازم یدکی کرمان موتور

افتتاح اولین فروشگاه مرکزی لوازم یدکی کرمان موتور

تحمیل هزینه های جانی و مالی با استفاده از قطعات یدکی تقلبی

قطعات یدکی تقلبی، بلای جان مردم

برخورد با گران فروشی قطعات یدکی خودروهای داخلی به بهانه افزایش نرخ ارز

مقایسه قیمت لوازم مصرفی رنو داستر با رقبا

فهرست کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی