پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

پرونده تخلفات ثبت سفارش روی میز کمیسیون اصل 90 مجلس

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از ورود این کمیسیون به تخلفات ثبت سفارش خودرو و تخصیص ارز خبر داد و گفت: گزارش این کمیسیون پس از قرائت در صحن مجلس به قوه قضائیه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ داوود محمدی  از وورد کمیسیون اصل 90 مجلس به موضوع ثبت سفارش واردات خودرو […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از ورود این کمیسیون به تخلفات ثبت سفارش خودرو و تخصیص ارز خبر داد و گفت: گزارش این کمیسیون پس از قرائت در صحن مجلس به قوه قضائیه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

داوود محمدی  از وورد کمیسیون اصل 90 مجلس به موضوع ثبت سفارش واردات خودرو و مفاسد رخ داده در جریان آن خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه، مسئله تخصیص ارز برای واردات و مبنای تخصیص و میزان آن و نیز افراد دریافت‌ کننده ارز 4200 تومانی در کمیسیون در دست بررسی است.

وی افزود: در این زمینه، این مسئله نیز در دست بررسی قرار دارد که این ثبت سفارش‌ها و تخصیص ارز برای چه کالاهایی بوده و در نهایت چه کالاهایی وارد کشور شده و با چه قیمتی توزیع شده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از آنکه گزارش مربوط به مفاسد زمین‌خواری در کمیسیون اصل 90 تصویب و به صحن مجلس ارائه شد، گزارش مربوط به تخلفات ثبت سفارش خودروها و تخصیص ارز نیز جمع‌بندی و به صحن مجلس تقدیم خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر شکایت‌های متعددی در خصوص روند ثبت سفارش و واردات خودرو به کمیسیون اصل 90 رسیده که باعث شده است کمیسیون وارد پیگیری این مسئله شود. گزارش کمیسیون نیز پس از قرائت در صحن علنی مجلس به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

منبع: مهر

واکنش رییس سازمان بازرسی کل کشور به خبر تکذیب هک شدن سایت ثبت سفارش خودرو

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: تعداد متخلفان ثبت سفارش کم نیستند

ثبت سفارش های قبلی باطل شد /انجام ثبت سفارش واردات متوقف شد

 شفاف سازی نمایندگی رسمی رنو در خصوص تخلفات واردات خودرو

لیست متخلفان ثبت سفارش خودرو منتشر شد

دستور شریعتمداری برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو و پیش فروش خودروهای داخلی

 تیر چند ثبت سفارش غیرقانونی خودرو به هدف خورده است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی