پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکورد سرعت لی مانرو (2)

آیا رکورد سرعت موتورسیکلت ها جا به جا می شود؟ / برادر زاده سریع ترین سرخپوست دنیا در فکر رکوردی جدید!

Lee Munro راننده معروف موتور سیکلت های Indian بار دیگر برای شرکت در مسابقه سرعت در پیست نمک Bonneville اقدام کرده است و این بار قصد دارد رکورد سرعت 200 مایل را ثبت کند. Lee Munro برادر زاده Burt Munro موتور سوار افسانه ای است که در سال 1967 موفق به کسب رکورد سرعت با […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

Lee Munro راننده معروف موتور سیکلت های Indian بار دیگر برای شرکت در مسابقه سرعت در پیست نمک Bonneville اقدام کرده است و این بار قصد دارد رکورد سرعت 200 مایل را ثبت کند. Lee Munro برادر زاده Burt Munro موتور سوار افسانه ای است که در سال 1967 موفق به کسب رکورد سرعت با موتور سیکلت شده بود.

رکورد سرعت لی مانرو (1)

کمپانی Indian Motorcycle , اولین کمپانی موتور سازی آمریکا اخیرا خبر داده است که برای شکستن رکورد سرعت 200 مایل بر ساعت با Lee Munro همکاری خواهد کرد. این موتور که  Indian Scout نام دارد با لقب روح مانرو در این مسابقات شرکت خواهد کرد. Lee Munro آخرین بار موفق به ثبت رکورد  191.286 مایل بر ساعت شده بود. تیم مهندسی کمپانی Indian با انجام تغییراتی در بدنه استریم لاینر این خودرو, خود را برای شکستن رکورد 200 مایل بر ساعت آماده کرده است. این موتور برای شرکت در کلاس  MPS-G که 1350 سی سی حجم دارند آماده شده است.

رکورد سرعت لی مانرو (3)

این اولین باری نیست که کمپانی ایندین با خانواده مانرو همکاری می کند. برت مانرو در سال 1967 موفق به ثبت رکورد تاریخی سرعت در پیست نمک شده بود که بعد ها فیلم سریع ترین سرخپوست دنیا هم از زندگی او ساخته شد. در این فیلم معروف آنتونی هاپکینز برای یادبود برت مانرو به ایفای نقش پرداخته بود. عشق به سرعت در خانواده مانرو نسل به نسل منتقل شده است و در سال 2017 لی مانرو به یادبود رکورد افسانه ای عمویش در پیست نمک Bonneville به صورت نمایشی تایم زد.

رکورد سرعت لی مانرو 4

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز T80 / خودرویی که برای شکستن رکورد سرعت ساخته شده بود

موتور های جدید هارلی بزودی از راه می رسند/ از موتور برقی تا موتور های حجیم

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی