پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان GT-R (1)

قدرتمند ترین نیسان GT-R جهان / 3500 اسب بخار!؟

چه آمریکایی باز, چه ژاپنی باز و چه آلمانی باز باشید قطعا با خبر شدن از خودرویی که بیش از 3000 اسب بخار قدرت دارد برای شما جالب خواهد بود. نیسان GT-R به صورت فابریک از موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری با 565 اسب بخار بهره می برد اما خودرویی که در موردش صحبت می […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

چه آمریکایی باز, چه ژاپنی باز و چه آلمانی باز باشید قطعا با خبر شدن از خودرویی که بیش از 3000 اسب بخار قدرت دارد برای شما جالب خواهد بود. نیسان GT-R به صورت فابریک از موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری با 565 اسب بخار بهره می برد اما خودرویی که در موردش صحبت می کنیم چیز دیگریست!.

این خودرو معروف, لقب سریع ترین نیسان GT-R جهان را هم به یدک می کشد. این خودرو توانست مسیر 400 متری پیست درگ را در زمان 6.88 ثانیه با سرعت 222.93 مایل بر ساعت (356.6 کیلومتر بر ساعت) طی کند. این اتفاق سال گذشته در حالی رخ داد که این خودرو 2700 اسب بخار قدرت را بر روی چرخ ها تولید می کرد. اکنون با ارتقا یافتن این خودرو, قدرت موتور به 3500 اسب بخار رسیده است.

نیسان GT-R (2)

این یعنی قدرت در چرخ ها به  3,046 اسب بخار رسیده است. قدرت خودرو اکنون به قدری رسیده است که اتاق داینو را به لرزه در آورده است. فیلمی هم از داینو شدن این خودرو منتشر شده است که قدرت واقعی خودرو در آن به نمایش در می آید. با این آپدیت های جدید پیش بینی می شود که تایم سریع ترین GT-R جهان باز هم شکسته شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نیسان GT-R جدید سریع ترین سوپر اسپرت دنیا خواهد بود

معرفی نیسان GT-R50 / پنجاه سال با نیسان GT-R

نیسان GT-R افسانه سرزمین افسانه ها + فیلم

معرفی نیسان GT-R50 / پنجاه سال با نیسان GT-R

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی