پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی خودرو

انضا تفاهم نامه برای احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور

فاهم نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور با حضور پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهردار منطقه چهار امضا شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در نشست امضای این تفاهم نامه که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد این حوزه و […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

فاهم نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور با حضور پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهردار منطقه چهار امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در نشست امضای این تفاهم نامه که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد این حوزه و نیز شهردار و مدیران منطقه چهار برگزار شد، پورسیدآقایی در سخنانی با اشاره به احداث مرکز معاینه فنی جدید در منطقه چهار گفت: با احداث مرکز معاینه فنی جدید و مکان یابی مناسب، ترافیک شدید به وجود آمده در مرکز معاینه فنی سراج و خیابان های اطراف برطرف خواهد شد.

در ادامه حسینی نژاد مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک تهران با اشاره به مشخصات این پروژه عظیم شهری گفت: به زودی کلنگ احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور با داشتن 10 خط و پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات معاینه فنی در منطقه چهار زده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر زمینی در تقاطع بزرگراه شهید زین الدین دماوند، پشت کارخانه آزمایش پیشنهاد شده است و مراحل کاری نظیر اخذ مجوز از سازمان سرمایه گذاری، تهیه مقدمات و تنظیم آگهی مزایده انجام گرفته و به محض نهایی شدن طرح اقدامات لازم صورت می گیرد.

سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران نیز در این نشست با اشاره به وجود مشکلات مرکز معاینه فنی خودرو خیابان سراج خاطرنشان کرد : به علت تردد تعداد زیاد خودروها در طی روز به این مرکز، ایجاد صف های طولانی و نبود امکانات رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی در داخل صف ها و نارضایتی و شکایات پی در پی رانندگان و شهروندان، لزوم نقل مکان مرکز معاینه فنی ما را برآن داشت تا در صدد مکان یابی مناسب برای این مهم باشیم.

به موجب این تفاهم نامه مقرر شد پس از انتخاب سرمایه گذار و پیمانکار از زمان تحویل زمین، ستاد معاینه فنی نسبت به احداث مرکز جدید و تحویل مرکز سراج به منطقه چهار اقدام کند.

معاینه فنی خودروهای صفر و هیبرید غیرکارشناسی است

کنترل معاینه فنی تمام خودروها از آبان ماه توسط دوربین های ثبت تخلف

ممنوعیت تردد اتوبوس های دودزا و فاقد معاینه فنی از مهر ماه

مردودی 55 درصدی خودروهای متقاضی معاینه فنی برتر

خبری از تخفیف 20 درصدی هزینه طرح ترافیک برای دارندگان معاینه فنی برتر نیست

آغاز به کار اولین مرکز معاینه فنی سیار تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی