پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونداران

190 هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران توزیع می شود

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از بررسی مشکل کامیون داران در کمیته متبوعش خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شادمهر کاظم زاده، با اشاره به دستور کار کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: روز گذشته این کمیته با حضور مسئولانی از وزارتخانه های صنعت، معدن، تجارت، راه […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از بررسی مشکل کامیون داران در کمیته متبوعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شادمهر کاظم زاده، با اشاره به دستور کار کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: روز گذشته این کمیته با حضور مسئولانی از وزارتخانه های صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی، بانک مرکزی و غیر به بررسی مشکلات کامیون داران پرداخت.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقرر شده بود که برای تامین لاستیک مورد نیاز کامیون داران رقمی  حدود 38 میلیون دلار از سوی بانک مرکزی تامین شود، افزود: مسئول ثبت سفارس این میزان لاستیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئول توزیع آن سازمان راهداری شد.

اعمال نهایت 9 درصد افزایش قیمت لاستیک قانونی است

وی با تاکید بر اینکه در خصوص لاستیک های تولید داخل مقرر شد تنها 9 درصد بیش از نرخ سال گذشته افزایش قیمت اعمال شود، تصریح کرد: برای تامین نیاز کشور به لاستیک در صورت نیاز به واردات مقرر شد ارز دولتی مورد نیاز تخصیص داده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دیگر دستور کار این کمیسیون تامین ارز مورد نیاز برای واردات اقلام پرمصرف کامیون داران بود، گفت: سازمان راهداری مسئول مستقیم توزیع اقلام پرمصرف کامیون داران نیز شد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در خصوص لاستیک کامیون داران وزارت صنعت معدن و تجارت از شناسایی دو انبار با موجودی 140 و 150 حلقه لاستیک خبر داد، افزود: توزیع این لاستیک ها با هدف متعادل سازی نرخ ها در هفته های آتی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

منبع: خانه ملت

لاستیک کامیون 800 هزار تومان ارزان شد / عرضه حواله لاستیک به نرخ دولتی در پایانه های بار

عضو فراکسیون رانندگان مجلس: قیمت لاستیک و لوازم به رانندگان فشار می آورد

تشریح آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مطالبات رانندگان و کامیون‌ داران

هایپر تایر / سفارش آنلاین لاستیک و نصب در محل

50 درصد لاستیک ها چینی هستند

ارائه ارز دولتی به رانندگان ترانزیت درست یا غلط؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی