پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۷

نمایشگاه خودرو مشهد (۷)/ هجدهمین دوره با حضور ۱۳۰شرکت آغاز به کار کرد

سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷، هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد در حضور معاون استاندار، شهردار مشهد، مدیرعامل نمایشگاه مشهد و مسئولان شرکت ایده تجارت هرمس کار خود را آغاز کرد. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷، هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد در حضور معاون استاندار، شهردار مشهد، مدیرعامل نمایشگاه مشهد و مسئولان شرکت ایده تجارت هرمس کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای صنعت خودرو ایران و خودروسازان خارجی حاضر در بازار کشور، برپا شده است.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه مشهد، 130 شرکت توانمند داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی فعال در زمینه های ساخت خودرو، قطعه سازی، توزیع و فروش قطعات، نرم افزارهای مرتبط با صنعت خودرو، ماشین آلات و صنایع وابسته، تولید خودروهای سنگین و موتورسیکلت و شرکت های خدماتی بیمه در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۷

شرکت کنندگان محصولات خود را در سالن های بهار، ابوسعید، مولوی، عطار، فردوسی، بی2، هشت ضلعی و فضای باز به نمایش گذاشته اند.

۲ همایش تخصصی در حوزه بورس و نحوه حضور شرکت کنندگان در بورس در این دوره نمایشگاه خودرو مشهد برگزار می شود. همچنین پنل تخصصی در حوزه قطعه سازی و لوازم یدکی، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود و تست درایو خودرو از دیگر برنامه های جانبی این رویداد خودرویی هستند.

نمایشگاه خودرو مشهد تا ۱۹ مرداد ماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد در منطقه وکیل آباد دایر است و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۳ از این رویداد خودرویی بازدید کنند.

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۷

نمایشگاه خودرو مشهد (6)/ دورهمی خودروهای کلاسیک و آفرود در (( مشهد کلاسیکا ))

نمایشگاه خودرو مشهد (5)/ برای بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد آنلاین ثبت نام کنید + جزییات

نمایشگاه خودرو مشهد (4)/ جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی