پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی A7 (5)

آئودی A7 تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت

آئودی A7 به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های بازار شناخته می شود. به تازگی قیمت مدل جدید A7 اعلام شده است. این نمونه تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت که با در نظر گرفتن آپشن های مختلف، بسیار مقرون به صرفه به حساب می آید. فعلا آئودی یک پیشرانه را برای این نمونه […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

آئودی A7 به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های بازار شناخته می شود. به تازگی قیمت مدل جدید A7 اعلام شده است. این نمونه تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت که با در نظر گرفتن آپشن های مختلف، بسیار مقرون به صرفه به حساب می آید.

آئودی A7 (6)

فعلا آئودی یک پیشرانه را برای این نمونه در نظر گرفته است اما در آینده ای نزدیک پیشرانه های جدیدی برای این خودرو معرفی خواهد شد. علاوه بر این آئودی به سختی مشغول ارتقا دادن مدل های S7 و RS7 است. نمونه پلاگین هیبرید A7 هم در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. پیشرانه فعلی A7، از نوع 3 لیتری 6 سیلندر تویین توربو با 335 اسب بخار قدرت و 369 پوند بر فوت گشتاور است.

آئودی A7 (4)

قدرت موتور به 4 چرخ و بوسیله گیرباکس 7 سرعته دبل کلاچ منتقل می شود. هم چنین نمونه A7 از موتور برقی 48 ولت جدیدی هم بهره می برد. علاوه بر این پنل نمایشگر های دکمه ای نسل قبلی اکنون جای خود را به دو صفحه نمایش لمسی جدید داده است. 24 سنسور مختلف در این خودرو وظیفه مراقبت از راننده و سرنشینان را بر عهده دارند.

آئودی A7 1

این سنسور ها سیستم های مختلف کروز کنترل سازگار،سیستم ترمز گیری هوشمند، هشدار ترافیک، هشدار خروج از پارک و دوربین های قرار گرفته در دور تا دور خودرو را در بر می گیرند. علاوه بر این مدل A7 S هم توسط علاقه مندان قابل سفارش است. این مدل شامل شاسی اسپرت تر با 20 میلی متر ارتفاع کمتر و طرح های مختلف بدنه می شود.

آئودی A7 2

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

آئودی RS6 هیبریدی با 1018 اسب بخار قدرت

نوآوری آئودی / استفاده از صفحه نمایش به جای آینه بغل!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی