پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین والکایری

استون مارتین والکایری AMR از آن چیزی که فکر می کنید سریع تر خواهد بود!

به گفته استون مارتین، نمونه والکایری یکی از سریع ترین خودرو های تاریخ استون مارتین خواهد بود. اما داستان نمونه AMR Pro کاملا متفاوت است. خودرویی مخصوص پیست که به گفته استون مارتین، قادر خواهد بود تایمی سریع تر از خودرو های فرمول یک ثبت کند!. همین جمله یعنی استون مارتین بسیار کار دشواری خواهد […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

به گفته استون مارتین، نمونه والکایری یکی از سریع ترین خودرو های تاریخ استون مارتین خواهد بود. اما داستان نمونه AMR Pro کاملا متفاوت است. خودرویی مخصوص پیست که به گفته استون مارتین، قادر خواهد بود تایمی سریع تر از خودرو های فرمول یک ثبت کند!. همین جمله یعنی استون مارتین بسیار کار دشواری خواهد داشت و سخت مشغول توسعه والکایری است. هم چنین این خودرو برای رقابت با پورشه 919 آماده می شود تا بتواند رکورد نوربرگ رینگ را جا به جا کند.

استون مارتین والکایری (5)

این خودرو توسط تیم استون مارتین ریسینگ و با همکاری تیم فرمول یک ردبول،ساخته خواهد شد. والکایری AMR Pro به احتمال زیاد تا سال 2020 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اوایل سال 2018 کمپانی استون مارتین اعلام کرد که والکایری Pro، 1100 اسب بخار قدرت و 881 کیلوگرم وزن خواهد داشت. این خودرو از وزن خود نیروی جاذبه بیشتری تولید خواهد کرد.

استون مارتین والکایری (6)

این نمونه به احتمال زیاد از موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری همراه با سیستم بازیابی انرژی بهره می برد. به گفته Adrian Newey از تیم ردبول: ما زمان زیادی را برای انتخاب موتور مناسب صرف کردیم، انتخاب ما بین موتور 6 سیلندر توربو و 12 سیلندر تنفس طبیعی بود. اما ما موتور 12 سیلندر را انتخاب کردیم. این موتور بازدهی بسیار بالایی دارد. هم چنین از نظر جا هم تفاوت زیادی بین این دو موتور وجود ندارد.

استون مارتین والکایری (3)

موتور توربو نیازمند اینترکولر است که جای زیادی هم می گیرد. تنها 25 نمونه از این خودرو مسابقه ای ساخته خواهد شد که اولین نمونه ها در سال 2020 معرفی خواهند شد. بی صبرانه منتظر دیدن عملکرد استون ماتین والکایری AMR Pro در پیست هستیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی استون مارتین Cygent / هاچ بک 8 سیلندر!

استون مارتین از سوپر اسپرت جدیدش رونمایی کرد/ DBS Superleggera با 715 اسب بخار قدرت

هایپر کارها به مسابقه لمانز باز خواهند گشت

بررسی استون مارتین رپید AMR 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی