پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفارومئو 8C (5)

آلفارومئو 8C این بار با 800 اسب بخار قدرت باز می گردد

تولید آلفارومئو 8C از سال 2007 آغاز شد و پس از مدت کوتاهی در سال 2010 به پایان رسید. خبری ناراحت کننده برای Alfisti ها یا طرفداران دو آتیشه آلفارومئو. اما اکنون از ایتالیا خبر می رسد که این کمپانی قصد دارد تولید 8C را دوباره آغاز کند. اما این بار 8C یک سوپر کار […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

تولید آلفارومئو 8C از سال 2007 آغاز شد و پس از مدت کوتاهی در سال 2010 به پایان رسید. خبری ناراحت کننده برای Alfisti ها یا طرفداران دو آتیشه آلفارومئو. اما اکنون از ایتالیا خبر می رسد که این کمپانی قصد دارد تولید 8C را دوباره آغاز کند. اما این بار 8C یک سوپر کار تمام عیار خواهد بود.

آلفارومئو 8C (2)

پس از مرگ سرجیو مارکیونه رئیس کمپانی فیات-کرایسلر که خبری ناراحت کننده برای علاقه مندان بود، اکنون این طور به نظر می رسد که کمپانی قصد دارد عطش مارکیونه برای پیشرفت را به ثمر برساند. این نمونه جدید ادامه دهنده راه 8C Competizione خواهد بود. این نمونه جدید از موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر تویین توربو ساخته فراری استفاده خواهد کرد. این موتور بر روی نمونه جولیا Quadrifoglio هم قرار گرفته بود. بنا بر شایعات منتشر شده این موتور بیش از 800 اسب بخار قدرت خواهد داشت. شایعاتی که خیلی هم بیراه نیست. موتور 2.9 لیتری فراری بر روی نموه جولیا 500 اسب بخار قدرت تولید می کرد.

آلفارومئو 8C (1)

حال با ارتقا یافتن قطعات اینترنال موتور این قدرت به 600 اسب بخار خواهد رسید. این موتور به همراه دو موتور الکتریکی، قدرتی بیش از 800 اسب بخار تولید خواهد کرد. نسل قبل 8C موتور جلو و دیفرانسیل عقب بود. در حالی که نمونه جدید موتور عقب خواهد بود و با بهره گیری از دو موتور الکتریکی در چرخ های جلو به نوعی 4 چرخ متحرک خواهد بود. از مدل قبل 8C تنها 500 نمونه تولید شد که این خودرو با نمونه ای کم یاب تبدیل کرد. اما از مدل جدید این سوپرکار هیبریدی در تیراژ بالا خواهد شد. تولید این خودرو در سال 2020 آغاز می شود و از سال 2021 به بازار وارد می شود. قیمت پیش بینی شده برای این خودرو هم بین 250 تا 320 هزار دلار خواهد بود.

آلفارومئو 8C (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آلفارومئو 4C تیونینگ شده, دست پرورده تیونر Pogea Racing

همه چیز در مورد استلویو، اولین شاسی بلند آلفارومئو

آلفارومئو در سال 2018 رقیبی برای ب ام و سری 5 معرفی می کند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی