پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه ایران خودرو

خودروسازان بار دیگر عرضه خودروهای داخلی به بازار را متوقف کردند

قیمت خودروهای داخلی در یک هفته گذشته بار دیگر افزایش پیدا کرده و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، خودروسازان عرضه خودرو داخلی به بازار را بار دیگر متوقف کرده اند. سعید موتمنی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو داخلی در یک هفته گذشته افزود: هم اکنون اختلاف قیمت خودروهای زیر ۳۰ میلیون […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

قیمت خودروهای داخلی در یک هفته گذشته بار دیگر افزایش پیدا کرده و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، خودروسازان عرضه خودرو داخلی به بازار را بار دیگر متوقف کرده اند.

سعید موتمنی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو داخلی در یک هفته گذشته افزود: هم اکنون اختلاف قیمت خودروهای زیر ۳۰ میلیون تومان در کارخانه و بازار به­­۵ تا ۸ میلیون تومان، خودروهای ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان­ به ۱۵ تا ۲۰ و خودروهای ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان به­­۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بازار خودرو به آرامش نسبی رسیده بود گفت: با اظهار نظر درخصوص آزاد سازی قیمت خودروها و حضور نداشتن شورای رقابت برای قیمت گذاری خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان، شرکتهای خودروسازی عرضه را متوقف کردند که این اقدام، قیمتها را افزایش داده است.

رئیس ­اتحادیه فروشندگان خودرو،­ انحصار موجود در بازار خودرو را مانع قیمت گذاری مناسب آن دانست و ادامه داد: باید برعملکرد شرکتهای تولید کننده خودرو نظارت وجود داشته باشد اما در حال حاضر اینگونه نیست.

انحصار موجود در بازار خودرو ،مانع قیمت گذاری مناسب

دلیل اختلاف قیمت 75 درصدی کارخانه تا بازار خودروهای داخلی چیست؟

موتور افزایش قیمت خودروهای وارداتی دوباره روشن شد

عرضه خودروهای احتکار شده قیمت ها را پایین کشید

رکود سنگین بازار باعث کاهش قیمت خودروهای وارداتی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی