پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قاچاق سوخت

کشف ۱۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۵ دستگاه کامیون در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سردار محمد قنبری اظهار داشت: روز گذشته در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سوخت قاچاق، ماموران انتظامی این […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۵ دستگاه کامیون در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سردار محمد قنبری اظهار داشت: روز گذشته در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سوخت قاچاق، ماموران انتظامی این استان در شهرهای کنارک، نیمروز و سراوان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی به 5 دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار خودروها، مقدار 35 هزار لیتر نفت کوره و 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف خودروها خاطر نشان کرد: امروزه قاچاق کالا شکلی کاملاً دوطرفه به خود گرفته است، یعنی به میزانی که جنس قاچاق وارد کشور می‌شود اقلام مورد نیاز مردم از جمله سوخت از کشور خارج می‌شود و خارج کردن این کالای اساسی از منطقه و از مجاری درست شبکه توزیع، جدای از تخریب منافع ملی، فشار بسیار زیادی بر مردم آورده است.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

کارت سوخت برود، قاچاق سوخت می آید

ماهانه معادل یارانه 20 میلیون نفر قاچاق سوخت

کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در گنبد کاووس

مسیر گران شدن بنزین با افزایش مصرف سوخت هموار می شود

افزایش قابل توجه مصرف بنزین با حذف کارت سوخت

پدیده ای به نام “خرید و فروش کارت سوخت”

سرنوشت کارت سوخت در هاله ابهام

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی