پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایپر کار وکتور (3)

دو نمونه از سوپر کار های معروف vector به فروش می رسند

کمپانی Vector اولین بار در 1978 و با معرفی پروتوتایپ w2 بر سر زبان ها افتاد. این خودرو توانایی دست یابی به سرعت خارق العاده 230 مایل (370 کیلومتر بر ساعت) را داشت. 10 سال بعد دوباره این کمپانی با معرفی w8 که تنها 17 دستگاه از آن تولید شد، خبرساز شد. در همان سال […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی Vector اولین بار در 1978 و با معرفی پروتوتایپ w2 بر سر زبان ها افتاد. این خودرو توانایی دست یابی به سرعت خارق العاده 230 مایل (370 کیلومتر بر ساعت) را داشت. 10 سال بعد دوباره این کمپانی با معرفی w8 که تنها 17 دستگاه از آن تولید شد، خبرساز شد. در همان سال یک نمونه با نام WX3 هم در نمایشگاه ژنو معرفی شد. نمونه ای که هیچ گاه به صورت رسمی تولید شد. اما اکنون دو نمونه از این مدل برای فروش گذاشته شده اند.

هایپر کار وکتور (1)

یکی از این دو خودرو کوپه و دیگری به صورت کانورتیبل ساخته شده است. هر کدام از این خودرو ها 850 هزار دلار قیمت دارند اما اکنون زوج این دو خودرو 3.5 میلیون دلار قیمت خواهد داشت. هر دو نمونه از موتور 8 سیلندر تویین توربو با 1000 اسب بخار بهره می برند. این خودرو اولین نمونه ای بود که از موتور تویین توربو و گیرباکس سکوئنشال بهره می برد. این دو خودرو بصورت فابریک نقره ای رنگ بودند اما اکنون یکی از این خودرو ها فیروزه ای و دیگری بنفش رنگ است.

هایپر کار وکتور (2)

هم چنین کمپانی vector قصد دارد یک نمونه جدید با نام WX8 را هم تولید کند تا دوباره به صحنه رقابت بازگردد. طبق گزارشات بدست آمده این خودرو بیش از 2000 اسب بخار قدرت خواهد داشت و قادر خواهد بود به سرعت نهایی 442 کیلومتر بر ساعت برسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

قدرتمند ترین نیسان GT-R جهان / 3500 اسب بخار!؟

پاگانی زوندا HP Barchetta گران ترین خودرو جدید در جهان خواهد بود

خودروهاي شکست خورده و پيروز در 25 سال اخير

فراخوان میلیون دلاری / بوگاتی شیرون فرا خوانده شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی