پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ بولیت (2)

فورد ماستنگ بولیت رقیب سوپر کار ها می شود

چند ماه پیش بود که نمونه ای مخصوصی از ماستنگ توسط کمپانی فورد معرفی شد. این نمونه بولیت نام دارد که برای گرامیداشت فیلم بولیت با هنرنمایی استیو مک کوئین در سال 1968 ساخته شده است. اکنون شرکت Steeda قصد دارد یک نمونه مخوص از ماستنگ بولیت با نام  Steve McQueen Edition Ford Mustang Bullitt […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

چند ماه پیش بود که نمونه ای مخصوصی از ماستنگ توسط کمپانی فورد معرفی شد. این نمونه بولیت نام دارد که برای گرامیداشت فیلم بولیت با هنرنمایی استیو مک کوئین در سال 1968 ساخته شده است. اکنون شرکت Steeda قصد دارد یک نمونه مخوص از ماستنگ بولیت با نام  Steve McQueen Edition Ford Mustang Bullitt معرفی کند که 775 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

فورد ماستنگ بولیت (1)

فورد ماستنگ همیشه جزئی از زندگی پدرم بوده است. این را پسر استیو مک کوئین می گوید. با اینکه شکل کلی این نمونه شبیه به ماستنگ بولیت است، اما تغییراتی را هم شامل شده است. مهم ترین تغییر رینگ های آلومینیمی HRE هستند که شبیه به رینگ های ماستنگ استیو مک کوئین در سال 1968 طراحی شده اند. لاستیک ها هم از برند نیتو با سایز 275/35 در جلو و 315/35 در عقب انتخاب شده است. تغییرات فنی صورت گرفته در نمونه جدید شامل: سیستم cold-air intake با 20 اسب بخار قدرت بیشتر،میل موج گیر عقب و جلو و فنر های قوی تر می شود.

فورد ماستنگ بولیت (4)

هم چنین استفاده از سوپر شارژ برای موتور 5 لیتری 8 سیلندر این نمونه، اکنون قدرت را به 775 اسب بخار رسانده است.از تغییرات دیگر این خودرو می توان به رول کیج، میل گاردان فیبر کربنی و کیت ترمز جدید اشاره کرد. تنها 300 نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد. هم اکنون ثبت سفارش برای این خودرو توسط Steeda انجام می گیرد. مشتریان باید برای پکیج این خودرو مبلغ 20,995 دلار بیشتر علاوه بر 47,495 قیمت پایه خودرو پرداخت کنند. قیمت نهایی این خودرو چیزی نزدیک به 68 هزار دلار خواهد بود.

فورد ماستنگ بولیت (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ماستنگ 2019 برای مسابقات نسکار آماده می شود

استراتژی جدید فورد برای محصولات خود / پلت فرم کمتر, سود بیشتر

نوآوری انقلابی فورد برای کارکنان خط تولید / پیوند انسان و ماشین

جنگ فورد و حراجی Mecum بر سر فروش جی تی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی