شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، دورههای نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگیهای مجاز برگزار میکند. این دورهها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار میشود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکتهای موفق بینالمللی، داخلی و نمایندگیهای دارای […]
به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو ، تعریف شده و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحهگذاری میشود.
شهریار سلطانی در اینباره افزود: سرفصلهای این دورها، شامل آشنایی با روش اجرای رضایتسنجی از مشتریان و كلیه طرحهای ارتقاء نمایندگی، بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان، تحلیل اطلاعات نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریان، شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاعرسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روشهای مشتری مداری است.
وی در پایان گفت: با برنامهریزی صورت گرفته، این دورهها برای تمام نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو برگزار خواهد شد.
دیدگاه خود را بنویسید