پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز گالوینگ (2)

مرسدس بنز گالوینگ 1.9 میلیون دلاری در آلمان دزدیده شد!

مرسدس بنز 300 SL گالوینگ یکی از زیبا ترین خودرو های کلاسیک است. حال اگر این نمونه یک مرسدس بنز گالوینگ کاستوم باشد، توجه هر کسی را به خودش جلب خواهد کرد. چند روز قبل اخباری مبنی بر دزدیده شدن یک دستگاه مرسدس بنز گالوینگ کاستوم شده از هتل نوربرگ رینگ در نزدیکی پیست معروف […]

ارشیا
شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

مرسدس بنز 300 SL گالوینگ یکی از زیبا ترین خودرو های کلاسیک است. حال اگر این نمونه یک مرسدس بنز گالوینگ کاستوم باشد، توجه هر کسی را به خودش جلب خواهد کرد. چند روز قبل اخباری مبنی بر دزدیده شدن یک دستگاه مرسدس بنز گالوینگ کاستوم شده از هتل نوربرگ رینگ در نزدیکی پیست معروف نوربرگ رینگ منتشر شد. خبری که قلب هر علاقه مند به خودرو های کلاسیک را به درد می آورد.

مرسدس بنز گالوینگ (1)

این خودرو در تاریخ 11 آگوست بین ساعت 1:30 تا 11 صبح از هتل نوربرگ رینگ دزدیده شده است. این خودرو با شماره شاسی No. 198040 5500434 متعلق به Thomas Rosier است. Thomas Rosier به دلیل پر بودن پارکینگ هتل، مجبور شده است خودرو خود را در خارج از هتل پارک کند. این در حالی است که هتل از امنیت بالایی برخوردار است. اکنون مالک خودرو برای یابنده خودرو مبلغ 250 هزار یورو به عنوان مژدگانی در نظر گرفته است. اگر این خودرو در سطح شهر تردد داشته باشد، پیدا کردنش تقریبا برای هر کسی ممکن خواهد بود.

مرسدس بنز گالوینگ (3)

خودروی کاستوم شده با سقف برآمده و جلوپنجره متفاوت که به California Outlaw معروف است. تودوزی این خودرو هم به صورت کاملا مخصوص طراحی شده است. علاوه بر این ها، این نمونه یکی از 30 مرسدس بنز گالوینگ با موتور NSL است. این موتور از موتور های معمولی قوی تر بوده است. شمع ها و کلاچ خودرو هم تقویت شده بودند. مالک خودرو نگران فروش این خودرو نیست، زیرا هر کسی می تواند این نمونه معروف را تشخیص بدهد و آنرا به پلیس گزارش بدهد.

مرسدس بنز گالوینگ (4)

اما به گفته مالک، ممکن است قطعات خودرو به صورت خرد خرد فروخته شود. این خودرو 1.9 میلیون دلار ارزش دارد. هر کسی که خبری از این خودرو داشته باشد می تواند گزارش آنرا به پلیس محلی Mayen اعلام کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز E63 S واگن تیونینگ G Power/ گرگی در لباس بره

قصر متحرک مرسدس بنز / G63 لیموزین ضد گلوله

مرسدس بنز AMG GT S با رژیم فیبر کربن!

یکی از کمیاب ترین سوپر اسپرت های جهان به فروش خواهد رسید/ مرسدس بنز CLK GTR

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی