پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان_cs35-سایپا کاشان

پیش فروش چانگان CS35 از صبح فردا آغاز می شود + جدول

پیش فروش چانگان CS35 از صبح فردا 28 مرداد ماه 97 توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز می شود. 10 صبح، ساعت شروع این برنامه فروش اعلام شده است   ویژگی های فنی چانگان CS35 به شرح زیر است +چانگان CS35 اتوماتیک از فهرست امکانات قابل قبولی شامل سنسور نور، کروز کنترل، سانروف برقی، دکمه های […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

پیش فروش چانگان CS35 از صبح فردا 28 مرداد ماه 97 توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز می شود.

10 صبح، ساعت شروع این برنامه فروش اعلام شده است

 

شرایط فروش چانگان CS35

ویژگی های فنی چانگان CS35 به شرح زیر است

+چانگان CS35 اتوماتیک از فهرست امکانات قابل قبولی شامل سنسور نور، کروز کنترل، سانروف برقی، دکمه های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، سیستم ضد سرقت، صندلی 6 حالته راننده، پوشش چرمی صندلی ها، آیین های جانبی تاشو به صورت برقی و سنسور فاصله سنج عقب بهره می برد.

+چانگان CS35 به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری مجهز شده که 113 اسب بخار قدرت در دور 6000 تولید می کند و به لطف گشتاور 160 نیوتن متری اش، در مسیرهای سربالایی کشش مناسبی از خود نشان می دهد.

+از گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن، می‌توان به عنوان یکی از مزایای رقابتی CS35 نام برد. برخلاف سایر خودروهای چینی هم‌قیمت که اکثرا از گیرباکس CVT بهره می برند، CS35 به گیرباکس تیپ ترونیک مجهز شده تا راننده به سلیقه خود بتواند دنده ها را تعویض کند و از رانندگی لذت بیش‌تری ببرد.

+ CS35 اما توسط موسسه ایمنی C-NCAP مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته 5 ستاره ایمنی را در کارنامه خود ثبت کند. این کراس اوور چینی از 4 کیسه هوا بهره می برد و در هر 4 چرخ به ترمزهای دیسکی مجهز شده است.

 

آغاز فروش محصولات سبک و سنگین زامیاد با شرایط ویژه

دلیل اختلاف قیمت 75 درصدی کارخانه تا بازار خودروهای داخلی چیست؟

شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S3 (ویژه مرداد 97)

اعلام شرایط فروش لیفان X50 و X60 اتوماتیک (ویژه مرداد 97)

خودروسازان بم شرایط فروش جیلی GC6 را اعلام کرد+ قیمت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی