پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده+چالوس

بطور میانگین ساعتی 850 خودرو وارد جاده چالوس می شود

معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت:در هر ساعت به طور میانگین 850 خودرو از جاده چالوس عبور می‌کند. بدون شک این حجم بالا از تردد خودرو اقدامات خاصی برای حفظ ایمنی راه‌ها و پیشگیری از وقوع تصادفات نیاز دارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت:در هر ساعت به طور میانگین 850 خودرو از جاده چالوس عبور می‌کند. بدون شک این حجم بالا از تردد خودرو اقدامات خاصی برای حفظ ایمنی راه‌ها و پیشگیری از وقوع تصادفات نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

عادل منصور کیائی معاون ایمنی فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در حاشیه بازدید از محور کرج _ کندوان با اشاره به سه برابر بودن میزان تردد از محورهای مواصلاتی استان و مقایسه با محورهای سایر استان‌ها گفت: متوسط تردد در محورهای سایر استان‌ها ساعتی 500 خودرو است ولی این تردد در محورهای مواصلاتی البرز 1500 خودرو در  هر ساعت است.

وی توضیح داد: در هر ساعت به طور میانگین 850 خودرو از محور کرج _ کندوان عبور می‌کند. بدون شک این حجم بالا از تردد خودرو اقدامات خاصی برای حفظ ایمنی راه‌ها و پیشگیری از وقوع تصادفات نیاز دارد.

کیائی با بیان اینکه در حال حاضر 32 دوربین نظارت تصویری در محور کرج _ کندوان فعال است که 12 مورد از آنها در محدوده تونل امیرکبیر و تونل کندوان قرار دارد، ادامه داد: وجود این دوربین‌های نظارت تصویری نقش بسزایی در اطلاع رسانی صحیح به شهروندان در خصوص وضعیت بار ترافیکی محور، مدیریت ترافیک، انجام اقداماتی که به ایمنی راه و کاهش تصادفات منجر می‌شود، دارد.

وی افزود: بدون شک در وقوع تصادفات موارد متعددی دخیل است و بدون اطلاعات درست، بررسی کارشناسانه و تحلیل آماری نمی‌توان اقدامات لازم برای کاهش نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان را صورت داد به همین دلیل از پلیس راه درخواست می شود مثل سایر استان‌ها اطلاعاتی مانند کروکی تصادفات را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم با استناد به آنها در بازه زمانی مناسب اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع تصادفات را انجام دهیم.

چرا خودروها در جاده چالوس سُر می خوردند؟

نصب و فعال سازی دوربین های ثبت تخلف جاده چالوس/ کدام تخلف ها بیشتر در این مسیر تکرار می شوند؟

تازه‌ وارد پرمدعا!/ تست و بررسی میدانی بی وای دی F3 در جاده چالوس

ترافیک در مسیرهای منتهی به جاده چالوس

جزییات انسداد مقطعی جاده چالوس در محدوه تونل امیرکبیر

آخرین جزییات تصادف مرگبار اتوبوس در جاده چالوس

پاکسازی جاده چالوس توسط عظیم خودرو

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی