پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استاندارد خودرو

فرصت 5 ماهه خودروسازان برای رعایت استانداردهای خودرویی

به گفته معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد،خودروسازان فقط تا پایان دیماه فرصت دارند استانداردهای 85 گانه را رعایت کنند. پیش از این نیز رئیس سازمان استاندارد بارها اعلام کرده بود که هیچ فرصت دوباره ای به خودروسازان برای استانداردهای خودرویی نخواهد داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ با وجود اینکه سازمان استاندارد […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

به گفته معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد،خودروسازان فقط تا پایان دیماه فرصت دارند استانداردهای 85 گانه را رعایت کنند. پیش از این نیز رئیس سازمان استاندارد بارها اعلام کرده بود که هیچ فرصت دوباره ای به خودروسازان برای استانداردهای خودرویی نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

با وجود اینکه سازمان استاندارد بارها اعلام کرده که استانداردها باید تا پایان دی ماه 97 رعایت شود اما مشکلات خودروسازان نسبت به گذشته بیشتر شده و باید منتظر ماند و دید که آیا رعایت استانداردها محقق می شود. به گفته مسئولین سازمان استاندارد هر خودرویی که استانداردها را پاس نکند باید از چرخه تولید حذف شود.

سودابه یحیی‌زاده ‌‌در پاسخ به سوالی در مورد استقبال خودروسازان از استانداردهای اعلام شده سازمان استاندارد اظهار کرد: ما مرحله به مرحله این استانداردها را ابلاغ کردیم تا خودروسازان نسبت به اعمال آن اقدام کنند که آخرین مرحله آن دیماه خواهد بود و تمام خودروسازان باید 85 استاندارد اعلام شده این سازمان را رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: اکثر خودروسازان کشور از ابلاغ استانداردهای جدید استقبال کردند و امیدواریم با همکاری تمامی شرکت‌های خودروسازی زمینه استانداردسازی تمام خودروهای تولیدی در کشور فراهم آید.
معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد بیان کرد: آنهایی هم که نمی‌توانند این استانداردها را اعمال کنند قطعا با کاهش و خروج از چرخه تولید روبرو می‌شوند، چرا که برای ما تامین امنیت مردم و سلامت آنها یک اصل اساسی است.
یحیی‌زاده گفت: ما همکاری‌های خوبی را از خودروسازان کشور انتظار داریم و امیدواریم در زمینه رعایت استانداردهای ابلاغ شده یاریگر ما باشند تا بتوانیم در کشور خودروهای با استاندارد مناسب و مطلوب را شاهد باشیم.
وی بدون اینکه نامی از خودروی خاص ببرد، افزود: قطعا خودروهایی که نتوانند استانداردهای هشتادوپنج گانه ابلاغی ما را رعایت کنند از چرخه تولید خارج می‌شوند و ما هیچ مماشاتی را با شرکت‌ها در این زمینه نخواهیم داشت.

برنامه های سازمان استاندارد در صنعت خودرو منجر به توقف تولید نمی شود

خدمات دهی مطابق استانداردهای رنو فرانسه/ گفت و گو جوان خودرو با معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو

8 خودرو از سازمان استاندارد نمره قبولی نگرفتند / سه خودرو جدید وارد بازار شد

۱۶ خودرو موفق به رعایت استانداردهای جدید شدند

استاندارد لازم در وانت های تولیدی زامیاد رعایت می شود

تعلیق فروش خودروهای پورشه در اروپا / ابهام در انطباق این خودروها با استانداردهای آلایندگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی