پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماستنگ بولیت (1)

تنها فورد ماستنگ بولیت سرمه ای رنگ در جهان به نفع خیریه فروخته می شود

فورد ماستنگ بولیت چند ماه قبل با رنگ سبز مخصوص Dark Highland معرفی شد. این نمونه یادبودی از ماستنگ 68 استیو مک کوئین در فیلم بولیت است. اکنون کمپانی فورد تنها یک نمونه  بولیت با رنگ مخصوص Kona Blue را به نفع خیریه بیماران دیابتی به فروش خواهد رساند. فورد هفته گذشته در مراسمی در […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

فورد ماستنگ بولیت چند ماه قبل با رنگ سبز مخصوص Dark Highland معرفی شد. این نمونه یادبودی از ماستنگ 68 استیو مک کوئین در فیلم بولیت است. اکنون کمپانی فورد تنها یک نمونه  بولیت با رنگ مخصوص Kona Blue را به نفع خیریه بیماران دیابتی به فروش خواهد رساند.

ماستنگ بولیت (2)

فورد هفته گذشته در مراسمی در نمایشگاه Woodward Dream Cruise، ماستنگ بولیت سرمه ای رنگ را معرفی کرد. در این مراسم 60 هزار بلیط فروخته شد که در مجموع 600 هزار دلار به نفع خیریه جمع شد. این خودرو از رینگ های 19 اینچی مشکی رنگ بهره می برد. در داخل کابین هم از تودوزی آبی رنگ استفاده شده است تا این نمونه را با سایر مدل های بولیت متمایز کند.

ماستنگ بولیت (4)

زیر کاپوت همان موتور 5 لیتری تنفس طبیعی با 480 اسب بخار قدرت قرار گرفته است. ماستنگ بولیت بر پایه مدل GT ساخته شده است اما از آپشن های بیشتری بر خوردار است. از تغییرات بولیت می توان به سیستم اگزوز جدید، منیفولد ورودی شلبی GT350، دریچه گاز بزرگ تر، رینگ های 19 اینچی آلومینیمی، کلیپر های ترمز برمبو و تریم مخصوص اشاره کرد. این خودرو در دو رنگ سبز تیره و مشکی رنگ با قیمت 47,495 به فروش می رسد.

ماستنگ بولیت (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

سورپرایز جدید فورد برای طرفدارنش / ماستنگ کبرا جت رونمایی شد

ماستنگ 2019 برای مسابقات نسکار آماده می شود

استراتژی جدید فورد برای محصولات خود / پلت فرم کمتر, سود بیشتر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی