پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین DB5 (5)

جیمز باند باز می گردد / استون مارتین DB5 بار دیگر تولید خواهد شد

خبری خوش برای طرفداران جیمز باند. کمپانی استون مارتین قصد دارد به مناسبت یادبود فیلم 007 تعداد 25 دستگاه از نمونه DB5 را دوباره تولید کند. این خودروها ادامه وین نامبر همان خودروهای دهه 60 هستند و از اصالت بالایی برخوردار هستند. نکته جالب این است که کمپانی برای ساختن این 25 دستگاه از تمامی […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

خبری خوش برای طرفداران جیمز باند. کمپانی استون مارتین قصد دارد به مناسبت یادبود فیلم 007 تعداد 25 دستگاه از نمونه DB5 را دوباره تولید کند. این خودروها ادامه وین نامبر همان خودروهای دهه 60 هستند و از اصالت بالایی برخوردار هستند. نکته جالب این است که کمپانی برای ساختن این 25 دستگاه از تمامی گجت های مورد استفاده در خودروی جیمز باند استفاده کرده است.

استون مارتین DB5 (2)

این 25 نمونه حاصل همکاری استون مارتین با کمپانی EON هستند. همچنین کمپانی استون مارتین برای هر چه بهتر شدن مراحل ساخت، این خودرو ها را در خط تولید Newport Pagnell تولید خواهد کرد. این خط تولید در دهه 60 میلادی پذیرای مدل DB5 بوده است. هم چنین کمپانی استون مارتین برای طراحی هر چه دقیق تر از  Chris Corbould مسئول جلوه های ویژه فیلم های جیمز باند کمک گرفته است.

استون مارتین DB5 (3)

او برنده جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه هم شده است. هم چنین تمامی این خودرو ها از رنگ نقره ای بهره می برند تا یادبودی از خودرو جیمز باند باشند. استون مارتین DB5 در 6 فیلم از سری فیلم های جیمز باند ایفای نقش کرده است.

استون مارتین DB5 (1)

Goldfinger (1964)، Thunderball (1965)، GoldenEye (1995)، Tomorrow Never Dies (1997)،  Casino Royale (2006) ، Skyfall (2012) و   Spectre (2015) فیلم هایی هستند که استون مارتین DB5 در آن ها حضور داشته است. تنها 25 نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد که هرکدام 3.5 میلیون دلار قیمت خواهند داشت. اولین نمونه های DB5 در سال 2020 به مشتریان تحویل داده می شود. اما این خودرو ها اجازه تردد در شهر را نخواهند داشت.

استون مارتین DB5 (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

استون مارتین جیمز باند فروخته می شود

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی