پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا 2019 با چهره ای کاملا متفاوت رونمایی شد!

دو سال قبل کمپانی هیوندای تصمیم به معرفی نسخه سدان از النترا گرفت. تصمیمی که بسیار هم به مذاق مشتریان خوش نشست و با فروش بالایی همراه بود. پس از معرفی مدل جدید سانتافه، اکنون نسخه جدیدی از النترا هم معرفی شده است و انبوهی از تغییرات ظاهری را شامل می شود. هیوندای النترا یکی […]

ارشیا
شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۷

دو سال قبل کمپانی هیوندای تصمیم به معرفی نسخه سدان از النترا گرفت. تصمیمی که بسیار هم به مذاق مشتریان خوش نشست و با فروش بالایی همراه بود. پس از معرفی مدل جدید سانتافه، اکنون نسخه جدیدی از النترا هم معرفی شده است و انبوهی از تغییرات ظاهری را شامل می شود.

هیوندای النترا 2019 3

هیوندای النترا یکی از مهم ترین و سود آور ترین خودرو ها برای این کمپانی به شمار می رود. این خودرو سال گذشته به عنوان پرفروش ترین خودرو در کشور کره جنوبی شناخته شد. هم چنین هیوندای النترا هفتمین سدان محبوب در بازار آمریکا هم هست. در نگاه اول تغییرات چهره خودرو کاملا مشخص است. جلوپنجره، چراغ ها، فرم کاپوت و سپر طراحی جدیدی را تجربه کرده اند. چراغ های کشیده اکنون جای خود را به چراغ های LED مثلثی شکل داده اند.

هیوندای النترا 2019 (5)

سایز رینگ ها در مدل های پایه 16 اینچ است و آپشن های 17 و 18 اینچی هم برای این نمونه در نظر گرفته شده است. مشخصات فنی هم چنان دست نخورده باقی مانده است و 3 انتخاب برای موتور های 4 سیلندر النترا وجود دارد. این موتور ها بین 128 تا 201 اسب بخار قدرت دارند. گیرباکس های در نظر گرفته شده برای این مدل شامل 6 سرعته دستی، 6 سرعته اتوماتیک و 7 سرعته دبل کلاچ می شود.

هیوندای النترا 2019 (2)

تمامی مدل های النترا به جز مدل SE پایه از سیستم های گوناگون هشدار دهنده و کمکی بهره می برند. این سیستم ها شامل کنترل خط، هشدار خروج از خط، ترمز گیری هوشمند، هشدار خروج از پارک و سیستم هشدار خطر باز کردن درب برای سرنشینان است. هم چنین سیستم شارژ وایرلس و صفحه نمایش 8 اینچی هم از دیگر نکات قابل توجه در مدل جدید النترا هستند.

هیوندای النترا 2019 (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هیوندای i30 N Fastback در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد

جت‌ها سینه خیز می‌روند!/ مقایسه ب ام و 740e، جنسیس G90، لکسوس LS500 و لینکلن کانتیننتال

هیوندای Kona با چاشنی آیرون من!

احتمال خرید برند فیات-کرایسلر توسط هیوندای!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی