پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی اونتادور SVJ (6)

رکورد دار جهنم سبز به صورت رسمی رونمایی شد / لامبورگینی اونتادور SVJ

بعد از چند ماه انتشار اسپای شات های مختلف و شایعات متعدد، اکنون این بار اسلحه جدید لامبورگینی بصورت رسمی رونمایی شده است. چند هفته قبل این خودرو موفق شد با ثبت تایم 6 دقیقه و 44 ثانیه رکورد پورشه 911 GT2 در پیست نوربرگ رینگ را بشکند. لامبورگینی SVJ نمونه تقویت شده ای از […]

ارشیا
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

بعد از چند ماه انتشار اسپای شات های مختلف و شایعات متعدد، اکنون این بار اسلحه جدید لامبورگینی بصورت رسمی رونمایی شده است. چند هفته قبل این خودرو موفق شد با ثبت تایم 6 دقیقه و 44 ثانیه رکورد پورشه 911 GT2 در پیست نوربرگ رینگ را بشکند.

لامبورگینی اونتادور SVJ (11)

لامبورگینی SVJ نمونه تقویت شده ای از اونتادور SV است که تغییرات فنی و ایرودینامیکی متعددی را شامل شده است. این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا همراه با اونتادور SVJ 63 بصورت رسمی رونمایی شد. موتور 12 سیلندر استفاده شده در این خودرو، قوی ترین موتور لامبورگینی تاکنون است. این موتور 770 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. 0 تا 100 کیلومتر این خودرو تنها در 2.8 ثانیه پر می شود و در عرض 8.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد.

لامبورگینی اونتادور SVJ (3)

سرعت نهایی این خودرو هم 350 کیلومتر بر ساعت است. ترمز ها به قدری قوی هستند که خودرو در مسافت 28 متری به حالت سکون می رسد. اونتادور SVJ از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب و لاستیک های پیرلی P Zero بهره می برد. وزن این خودرو اکنون به 1525 کیلوگرم رسیده است و انبوهی از سیستم های ایرودینامیکی هم در بدنه به کار رفته است. این خودرو از نسل جدید پکیج ALA که پکیج ایرودینامیکی لامبورگینی است بهره می برد.

لامبورگینی اونتادور SVJ (13)

این سیستم یک پکیج ایرودینامیکی سازگار است که با توجه به شرایط مختلف رانندگی در مدتی کمتر از 500 میلی ثانیه زاویه فلاپ ها را تغییر می دهد. لامبورگینی تنها 963 دستگاه از این خودرو و 63 دستگاه به مناسبت گرامیداشت تولد 63 سالگی کمپانی لامبورگینی خواهد ساخت. هر نمونه 517 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

توریست انگلیسی 45 هزار دلار در دوبی جریمه شد! / رکورد سرعت دوربین های دوبی شکسته شد

ثبت رکورد جدید در پیست نوربرگ رینگ / لامبورگینی اونتادور SVJ رکورد شکست

لامبورگینی هوراکان با بیش از 850 اسب بخار قدرت

لامبورگینی تنها نسخه میورا SVR در دنیا را باز سازی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی