پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تور خودروهای کلاسیک-سازمان میراث فرهنگی

میراثی از جنس خودرو/ تور خودروهای کلاسیک در تهران برگزار شد + آلبوم تصاویر اختصاصی

همزمان با هفته صنایع دستی و گردشگری، تور خودروهای کلاسیک در تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در این برنامه که به میزبانی سازمان میراث فرهنگی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران با همکاری باشگاه فولکس واگن وابسته به موزه خودروهای تاریخی کشور و کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیل […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

همزمان با هفته صنایع دستی و گردشگری، تور خودروهای کلاسیک در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در این برنامه که به میزبانی سازمان میراث فرهنگی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران با همکاری باشگاه فولکس واگن وابسته به موزه خودروهای تاریخی کشور و کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی برگزار شد، 65 خودرو و موتورسیکلت کلاسیک حضور داشتند.

تور خودروهای کلاسیک-سازمان میراث فرهنگی

خودروها و موتورسکیلت های کلاسیک همزمان با افتتاح سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گرد هم امدند و با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور و نیروی انتتظامی تهران بزرگ، مسیر اتوبان چمران تا خیابان ولیعصر (ع) و در ادامه میدان ولی عصر تا محل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خیابان آزادی را طی کردند.

پیام توسل سرپرست تیم اجرایی این تور و رئیس کلوپ فولکس واگن ایران در خصوص این رویداد به پایگاه خبری رسمی جوان خودرو گفت: خوشحالیم که توانستیم در هفته صنایع دستی و گردشگری یک رویداد فرهنگی را برگزار کنیم. وی افزود: هماهنگی ها و زحمات بسیاری کشیده شد تا بتوانیم در روز کاری اول هفته و در مسیر BRT اتوبان چمران، خیابان ولیعصر و خیابان آزادی با اسکورت پلیس راهور تردد کنیم.

تور خودروهای کلاسیک-سازمان میراث فرهنگی

حضور 65 خودروی کلاسیک که چند دهه قبل در خیابان های ایران تردد داشتند و امروز نوستالژی های زنده به حساب می آیند باعث شکل گرفتن لبخند رضایت بر لب مردم شد که این بالاترین ارزش است.

تور خودروهای کلاسیک-سازمان میراث فرهنگی

توسل در پایان گفت: از مالکین خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک که کمال همکاری را داشتند تشکر می کنیم و در آینده انشالله برنامه های دیگری خواهیم داشت.

گزارش: امید آذرزمانی/ عکس: بهزاد اویسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی