پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری 488 اسپایدر (1)

فراری 488 Pista اسپایدر رونمایی شد / اسب سرکش ایتالیایی در پبل بیچ

پس از رونمایی مدل های کوپه و Pista Piloti (مخصوص راننده های تیم فراری) از 488، اکنون نوبت به معرفی نسخه اسپایدر این خودرو رسیده است. 488 Pista اسپایدر، پنجاهمین خودرو اسپایدر ساخته شده توسط فراری است و از قوی ترین موتور تاریخ این کمپانی نیز بهره می برد. این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ […]

ارشیا
دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷

پس از رونمایی مدل های کوپه و Pista Piloti (مخصوص راننده های تیم فراری) از 488، اکنون نوبت به معرفی نسخه اسپایدر این خودرو رسیده است. 488 Pista اسپایدر، پنجاهمین خودرو اسپایدر ساخته شده توسط فراری است و از قوی ترین موتور تاریخ این کمپانی نیز بهره می برد. این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا رونمایی شد.

فراری 488 اسپایدر (4)

قلب تپنده این خودرو، یک موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری تویین توربو با 720 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این موتور در سال 2018 به عنوان بهترین موتور سال انتخاب شده است. یکی از بزرگترین برتری های نمونه اسپایدر نسبت به کوپه، قابلیت جداسازی سقف و لذت بردن از هوای آزاد است.

فراری 488 اسپایدر (7)

0 تا 100 این خودرو تنها در زمان2.85 ثانیه تکمیل می شود و در مدت 8 ثانیه خودرو از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد. سرعت نهایی این فراری خشمگین 340 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. با توجه به قرار گیری سقف در صندوق عقب، فراری 488 Pista اسپایدر نسبت به نسخه کوپه 91 کیلوگرم سنگین تر است.

فراری 488 اسپایدر (2)

خریدارانی که نسبت به وزن خودرو حساسیت دارند، می توانند رینگ های فیبر کربنی را جایگزین رینگ های آلومینیمی کنند. این رینگ ها 20 درصد وزن کمتری دارند. بر روی بدنه از کاپوت تا صندوق عقب 3 خط آبی رنگ قرار گرفته است تا خودرو ظاهر جذابی داشته باشد. قیمت خودرو هنوز مشخص نیست اما قطعا قیمت بیشتری نسبت به نمونه کوپه خواهد داشت.

فراری 488 اسپایدر (9)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پلیس لندن با هیچ کس شوخی ندارد! / وقتی فراری 812 سوپر فست اعمال قانون می شود

کتاب تاریخچه فراری با قیمتی بیشتر از تویوتا کمری!

3 نمونه از ارزشمند ترین خودرو های فراری در حراجی RM به فروش می رسند

فراری انزو مایکل شوماخر به فروش می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی