پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی شیرون لگو (3)

هنر دست به سبک لگو / بوگاتی شیرون لگو با قابلیت تردد در شهر

در ماه ژوئن، کمپانی لگو از شاهکار هنری خود با سایز 1:8 پرده برداری کرد. بوگاتی شیرون آبی رنگی که 3599 قطعه را در خود جای داده بود. اکنون کمپانی لگو یک نمونه دیگر از بوگاتی شیرون را ساخته است که در ابعاد واقعی، قابلیت تردد در شهر را هم دارد!. این خودرو از کنار […]

ارشیا
شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

در ماه ژوئن، کمپانی لگو از شاهکار هنری خود با سایز 1:8 پرده برداری کرد. بوگاتی شیرون آبی رنگی که 3599 قطعه را در خود جای داده بود. اکنون کمپانی لگو یک نمونه دیگر از بوگاتی شیرون را ساخته است که در ابعاد واقعی، قابلیت تردد در شهر را هم دارد!.

بوگاتی شیرون لگو (8)

این خودرو از کنار هم قرار گرفتن بیش از 1 میلیون قطعه کنار هم ساخته شده است. هم چنین این نمونه از یک موتور لگو با 2304 موتور و 4032 چرخ دنده بهره می برد که در مجموع 5 اسب بخار قدرت و 67 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. این در حالی است که بوگاتی شیرون واقعی با موتور 16 سیلندر تویین توربو، بیش از 1479 اسب بخار تولید می کند.

بوگاتی شیرون لگو (7)

شاهکار لگو بیش از 1.5 تن وزن دارد. این اولین باری است که یک خودرو با چنین عملکردی، از قطعه های لگو ساخته می شوند. به منظور هرچه واقعی تر شدن خطوط بدنه، قطعات لگو به کار رفته بر روی گلگیر به صورت قالبی طراحی شده اند. در قسمت داخلی تمامی قطعات از جمله فرمان، داشبورد و صندلی ها بر اساس خودروی واقعی، طراحی شده اند. تمامی قطعات این خودرو بر اساس تکنولوژی لگو Element طراحی و ساخته شده اند.

بوگاتی شیرون لگو (10)

بیش از 339 شکل مختلف در این خودرو استفاده شده است و در مجموع بیش از 13 هزار ساعت برای این خودرو وقت صرف شده است. به منظور اثبات قابلیت حرکت این خودرو، شیرون لگو توسط Andy Wallace در پیست Ehra Lessien آلمان (محل تست شیرون واقعی) تست شد. آندی می گوید: هنگامی که خودرو را دیدم از دیدن جزئیات این خودرو بسیار متعجب شدم.

بوگاتی شیرون لگو (5)

تا 20 متری خودرو، اصلا متوجه نخواهید شد که این نمونه از لگو ساخته شده است. در تمام این سال ها هیچ وقت فکرش را نمی کردم یک روزی بتوانم با یک خودرو ساخته شده از لگو رانندگی کنم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد / هیولایی با نام دیوو

دید آسمان / طراحی جدید بوگاتی شیرون

فراخوان میلیون دلاری / بوگاتی شیرون فرا خوانده شد

نسخه کمیابی از بوگاتی شیرون به نام Divo به زودی معرفی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی