پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 8 کانورتیبل (3)

ب ام و سری 8 کانورتیبل هنگام تست در بیابان دیده شد

کمپانی ب ام و در ماه ژوئن با معرفی نمونه ای جدید، سری 8 را پس از 20 سال به سبد تولیدات خود بازگرداند. اکنون خبر می رسد که این کمپانی در حال تست کردن نمونه کانورتیبل سری 8 است. این خودرو در هنگام تست در بیابان های نوادا دیده شده است. کمپانی ب ام […]

ارشیا
شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی ب ام و در ماه ژوئن با معرفی نمونه ای جدید، سری 8 را پس از 20 سال به سبد تولیدات خود بازگرداند. اکنون خبر می رسد که این کمپانی در حال تست کردن نمونه کانورتیبل سری 8 است. این خودرو در هنگام تست در بیابان های نوادا دیده شده است.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (7)

کمپانی ب ام و برای انجام شدید ترین تست ها، سری 8 کانورتیبل را به دره Death Valley برده است. این خودرو پس از تحمل دمایی بیش از 50 درجه سانتی گراد، از نظر عملکرد الکترونیکی تست و بررسی شد. هم چنین میزان مقاوم بودن سقف تاشو خودرو در مقابل گرد و غبار هم به صورت دقیق بررسی شد.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (6)

هم چنین ب ام و سری 8 از نظر تشعشات داخل اتاق و شاسی هم مورد تست و بررسی قرار گرفته است. ب ام و سری 8 کانورتیبل بر مبنای پلت فرم CLAR ساخته می شود. هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرانه این خودرو در دسترس نیست اما به احتمال زیاد همان موتور 4.4 لیتری تویین توربو مورد استفاده در سری 8 کوپه، در زیر کاپوت نمونه کانورتیبل هم قرار می گیرد.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (5)

این موتور 523 اسب بخار قدرت و 746 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هم چنین احتمال معرفی نسخه های 12 سیلندر و M هم برای این خودرو وجود دارد. این پایان کار ب ام و سری 8 نیست و مدل های M8 و گرن کوپه هم بزودی توسط ب ام و معرفی خواهند شد.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (9)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

استفاده دکوری از ب ام و M1 بر روی دیوار! / ایده جالب مالک خوش ذوق

مروری بر کارنامه ب ام و M3 E36 در مسابقات اتومبیلرانی

ب ام و Z4 جدید از راه رسید / معرفی Z4 2019 در نمایشگاه پبل بیچ

ب ام و M7 ساخته خواهد شد/ شاسی بلند 600 اسب بخاری باواریا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی