پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساکو

بازدید از نمایندگی های ایران خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) به‌ همراه دیگر مدیران این شرکت، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمت‎ رسانی و بررسی گلوگاه‌های این حوزه، هفته گذشته به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و از نزديك در جریان دغدغه‌های مشتريان و نمایندگی‌ها قرار گرفت. سیدرضا حسینی، در روند اين بازديدها […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) به‌ همراه دیگر مدیران این شرکت، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمت‎ رسانی و بررسی گلوگاه‌های این حوزه، هفته گذشته به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و از نزديك در جریان دغدغه‌های مشتريان و نمایندگی‌ها قرار گرفت.

سیدرضا حسینی، در روند اين بازديدها که با افزایش حجم سفرهای تابستانی هموطنان همزمان بود، نخست به استان ايلام سفر كرد و در نمایندگی‌های ایران خودرو در شهرهای ایلام، مهران و پایانه مرزی، حاضر شد و با مسولان استانی جهت اجرای طرح اربعین جلسات هماهنگی برگزار کرد. سپس مديران اين شركت به صورت سر زده به شهرهای گرگان، ارومیه و اردبیل سفر کردند و نمایندگی‌های مجاز این شهرها را مورد بازدید قرار دادند.

در پایان بازدید از هر شهر نیز حسینی طی جلساتی صمیمانه، توصیه‌های ویژه‌ای به مدیران نمایندگی‌ها در خصوص ارائه خدمات مناسب به هموطنان داشت و یادآور شد، در شرایط خاص اقتصادی فعلی، سطح ارایه خدمات باید بیش از گذشته، ارمغان‌آور آسایش برای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.

سیدرضا حسینی، مدیر عامل ایساکو در جلسه جمع‌بندی این سفرها گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می‌دانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه پاسخگویی ایران‌خودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو، کارگروه‌های ویژه‌ای نیز، برای انعکاس نظرات و گزارش‌های مردمی به حوزه مدیریت در این شرکت وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر کانال‌های ارتباطی موجود برای برقراری ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، به دلیل گستردگی شبکه خدماتی ایساکو در سراسر کشور، نظارت حضوری و تعامل با مشتریان نیز ضروری به نظر می‌رسید، به همین جهت، این بازدیدها طراحی و تدارک دیده شد.

وی در پایان تشریح کرد: این سفرها، در ایام تعطیل و اوج سفرهای هموطنان، برنامه‌ریزی و اجرا شد و طی آن‌ها مشکلات مشتریان، در خصوص موارد مختلف از جمله تامين قطعات و ايرادات خودرو شنيده شد و سياست‌هاي لازم براي كاهش این موارد به‌كار بسته شد و هم اکنون نیز با دریافت این بازخوردها، در حال پیش‌بینی، و ایجاد فرآیندهایی هستیم که باعث تسهیل بیشتر در ارائه خدمات می‌شود.

 

آخرین ایستگاه بازدیدهای تابستانی مدیران ایساکو

بازدید مدیرعامل ایساکو از نمایندگی های مجاز شهر گرگان

اطلاع رسانی مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو توسط پیامک به مشتریان ایران خودرو

برتری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای نهمین سال متوالی

اولویت امداد خودرو ایران رفع ایراد خودرو در محل است

آغاز طرح قدر شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی