پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید مدیران خودرو

مدیران خودرو اهداف بلند مدت در تولید خودرو را دنبال می کند

مدیران خودرو در راستای اهداف توسعه خود فاز دوم کارخانه تولیدی خود را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است و به گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه افتتاح خواهد شد. صنعت خودرو هر کشور می‌تواند معرف میزان پیشرفت های حاصله آن کشور […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

مدیران خودرو در راستای اهداف توسعه خود فاز دوم کارخانه تولیدی خود را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است و به گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه افتتاح خواهد شد.

صنعت خودرو هر کشور می‌تواند معرف میزان پیشرفت های حاصله آن کشور در دیگر صنایع و تکنولوژی های وابسته باشد. یکی از شاخصه‌های روند این موفقیت می‌تواند افزایش میزان تولیدکنندگان باشد. موضوعی که بطور مستقیم به میزان عرضه و تقاضا وابسته است و موفقیت یک برند و شرکت را برای ادامه حیات در آینده مشخص می‌کند. ارائه محصولات متنوع، کیفیت بالای تولید، ارئه قیمت های رقابتی و درنهایت کسب رضایتمندی مشتری عواملی است که میزان تقاضا را از یک برند یا محصول افزایش می‌دهد.

شرکت مدیران خودرو پس از گذشت 15 سال فعالیت تولیدی خودرو در ایران توانسته است جایگاه خود را در بازار خودرویی کشور تثبت کند و همزمان به دنبال توسعه زیرساخت‌های با فناوری‌های جدید تر در حوزه تولید خودرو باشد. کارخانه تولیدی محصولات شرکت مدیران خودرو در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد بم در مساحتی بالغ بر 620 هزار متر مربع مشتمل بر واحدهای مختلف تولید است. فاز نخست این کارخانه تولیدی از سال 1383 با ظرفیت تولید سالانه 60 هزار دستگاه خودرو تا به امروز فعالیت داشته است و توانسته سهم بسزایی در ارتقاء سطح خواسته مشتریان از صنعت خودرو کشور را ایفا کند.

مدیران خودرو در راستای اهداف توسعه خود فاز دوم کارخانه تولیدی خود را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است و به گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه افتتاح خواهد شد تا هدف تولید 160 هزار دستگاه خودرو در سال اجرائی شده باشد. از خصوصیات این فاز جدید افزایش سطح تکنولوژی‌های بکار گرفته شده، افزایش سرعت، ظرفیت بالاتر واحد های تولیدی، بستر مناسب برای تولید محصولات با تکنولوژی بالاتر، افزایش کیفیت محصولات تولید شده، و همچنین ایجاد مشاغل جدید در این واحد تولیدی است.

پیش فروش محصولات ام وی ام توسط مدیران خودرو آغاز شد + جدول

روند رو به رشد توسعه سبد محصولات، رمز موفقیت مدیران خودرو

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

1+5 دلیل برای خرید ایکس 22

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

مزیت های سفر با ام وی ام X33

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی