پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S1 (1)

جک S1، کوچک ترین شاسی بلند دنیا

کمپانی جک با معرفی S1 توانسه کوچک ترین کراس اوور Subcompact دنیا را به بازار عرضه کند. طراحی جمع و جور و جذاب بدنه S1 به نظر بهترین انتخاب برای خانم ها است. ابعاد کوچک و رنگ بندی بدنه S1، این خودرو را به انتخابی مناسب برای سگمنت خودرو های کراس اوور با قیمت کم […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی جک با معرفی S1 توانسه کوچک ترین کراس اوور Subcompact دنیا را به بازار عرضه کند. طراحی جمع و جور و جذاب بدنه S1 به نظر بهترین انتخاب برای خانم ها است. ابعاد کوچک و رنگ بندی بدنه S1، این خودرو را به انتخابی مناسب برای سگمنت خودرو های کراس اوور با قیمت کم تبدیل می کند.

جک S1 (2)

در قسمت جلویی، طراحی چراغ ها و جلوپنجره جذاب است و به نظر می رسد که جک از طراحی محصولات هیوندای استفاده کرده است. بدنه خودرو دورنگ است و انتخاب رنگ های آبی، قرمز و سفید برای این خودرو در نظر گرفته شده است. موتور این خودرو کاملا از آلمینیوم ساخته شده است و وزن کمی دارد. این موتور 1.3 لیتر حجم دارد و 99 اسب بخار قدرت دارد.

جک S1 (5)

گشتاور موتور هم 126 نیوتن متر است. این موتور از تکنولوژی VVT بهره می برد که نسبت به موتور های دیگر 7.3 درصد مصرف کمتری دارد. جک S1 از زمین 185 میلی متر فاصله دارد که اطمینان خاطر را به راننده می دهد. طول خودرو 3775 میلی متر است. این یعنی تقریبا جک S1 را می توان در هر جایی پارک کرد. فرمان این خودرو از سیستم EPS بهره می برد که سیستم کمکی است.

جک S1 (2)

در ساخت شاسی این خودرو هم از 20 تکنولوژی مختلف استفاده شده تا از مقاومت آن اطمینان حاصل شود. این خودرو هم اکنون در فیلیپین با قیمتی نزدیک به 50 میلیون فروخته می شود.

جک S1

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نکات فنی و ایمنی، موضوع این هفته ((چهارشنبه های آموزشی)) کرمان موتور

“چهارشنبه های آموزشی” کرمان موتور

مزیت های رقابتی جک J4 نسبت به هم کلاسانش در بازار ایران

فرزند مترقی جک در یک قدمی بازار/ بررسی فنی جک S7 در آستانه ورود به ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی