پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زاگاتو Zele (1)

ارزان ترین خودروی طراحی شده توسط زاگاتو / Zele electric microcar

کمپانی زاگاتو با طراحی های عجیب و غریب و فضایی برای کمپانی های معروف ایتالیایی شناخته می شود. کمپانی های فراری و آلفارومئو اکثر طراحی های جاودانه خود را مدیون زاگاتو هستند. در دهه 70 میلادی تیم طراحی زاگاتو مجبور شد به منظور رقابت با کمپانی های فورد و اپل در ساخت خودرو های ارزان […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی زاگاتو با طراحی های عجیب و غریب و فضایی برای کمپانی های معروف ایتالیایی شناخته می شود. کمپانی های فراری و آلفارومئو اکثر طراحی های جاودانه خود را مدیون زاگاتو هستند. در دهه 70 میلادی تیم طراحی زاگاتو مجبور شد به منظور رقابت با کمپانی های فورد و اپل در ساخت خودرو های ارزان قیمت، یک نمونه الکتریکی با نام Zele electric microcar در سال 1972 به بازار معرفی کرد.

زاگاتو Zele (6)

بر خلاف بقیه مدل های زاگاتو، این خودرو از یک بدنه فایبر گلسی بهره می برد و شاسی آن متعلق به فیات 500 است. این خودرو در 3 نسخه مختلف با کد های 1000،1500 و 2000 که نشان دهنده توان باتری بودند، معرفی شد. از این خودرو در آمریکا 500 نمونه ساخته شد. اکنون یک نمونه از این خودرو کوچک دوست داشتنی در حراجی RM به نمایش در آمده است.

زاگاتو Zele (2)

این خودرو یک نمونه 1000 ، با 4 باتری 12 ولتی است. این باتری ها با شارژ کامل مسافت 80 کیلومتر را طی می کنند. این خودرو در سال 2011 یک بازسازی کامل را تجربه کرده است و اکنون در حالت فابریک خود قرار دارد.

زاگاتو Zele (5)

این خودرو در 7 رنگ مختلف عرضه می شد که این نمونه با رنگ زرد ساخته شده است. پیش بینی می شود زاگاتو Zele با قیمتی بین 6,430 تا 12,830 دلار به فروش برسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دوزنبرگ SSJ به عنوان با ارزش ترین خودرو آمریکایی در جهان شناخته شد

فراری 250 GTO بار دیگر رکورد حراجی را شکست!

پورشه 959 تصادفی با ارزش 550,000 دلار!

قرمز کوچک پیدا شد / شلبی معروف پس از 5 دهه پیدا شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی