پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

تصمیم بحث برانگیز آئودی / نسل جدید R8 تمام الکتریکی خواهد بود

طبق اخبار منتشر شده از کمپانی آئودی، نسل بعدی R8 دیگر بر پایه موتور درون سوز 10 سیلندر نخواهد بود. تصمیمی عجیب و بحث بر انگیز از سوی آئودی که می تواند برای طرفداران این کمپانی هم خبری ناگوار باشد. این کمپانی قصد دارد سوپرکار موتور عقب خود را بر پایه تکنولوژی E-Tron بسازد. کمپانی […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

طبق اخبار منتشر شده از کمپانی آئودی، نسل بعدی R8 دیگر بر پایه موتور درون سوز 10 سیلندر نخواهد بود. تصمیمی عجیب و بحث بر انگیز از سوی آئودی که می تواند برای طرفداران این کمپانی هم خبری ناگوار باشد. این کمپانی قصد دارد سوپرکار موتور عقب خود را بر پایه تکنولوژی E-Tron بسازد.

آئودی R8 (1)

کمپانی آئودی قبلا هم به فکر ساخت R8 الکتریکی افتاده بود اما با شکست مواجه شده بود. نسل اول R8 هیچ گاه نمونه الکتریکی را به خود ندید. تولید نمونه های الکتریکی در نسل دوم هم تنها پس از ساخت 100 دستگاه متوقف شد. این طور به نظر می رسد که آئودی معتقد است برای بار سوم می تواند در ساخت نمونه های الکتریکی از این سوپرکار محبوب موفق باشد.

آئودی R8 (5)

این خودرو از سوپر کار الکتریکی جدید کمپانی با نام  PB18 E-Tron الهام گیری شده است. این سوپرکار 764 اسب بخار قدرت تولید می کند. اما کمپانی آئودی قصد دارد نسل جدید R8 را با قدرتی بیش از 1000 اسب بخار به بازار عرضه کند.

آئودی R8 (6)

این کمپانی اکنون تمام تمرکز خود را بر روی سبد محصولات E-tron گذاشته است. نمونه SUV از محصولات E-tron تا پایان این ماه به بازار عرضه می شود. این در حالی است که نسخه E-tron Sportback هم در سال 2019 به بازار معرفی می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

آئودی A7 تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی