پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

آمادگی سایپا برای ارائه جزئيات ثبت نام به دستگاه هاي نظارتي

گروه خودروسازي سايپا آمادگي خود را جهت ارائه جزئيات ثبت نام و پيش فروش محصولات خود به دستگاه هاي نظارتي و سازمان هاي ذي ربط اعلام كرد. پيش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14/6/97 آغاز و بدون وقفه تا ساعت 13:45 دقيقه روز پنجشنبه15/6/97 ادامه يافت كه در اين […]

هادی سیانکی
شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

گروه خودروسازي سايپا آمادگي خود را جهت ارائه جزئيات ثبت نام و پيش فروش محصولات خود به دستگاه هاي نظارتي و سازمان هاي ذي ربط اعلام كرد.

پيش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14/6/97 آغاز و بدون وقفه تا ساعت 13:45 دقيقه روز پنجشنبه15/6/97 ادامه يافت كه در اين بازه زماني 50 هزار دستگاه انواع محصولات گروه خودروسازي سايپا پيش فروش شد.

در اين طرح 29 درصد ثبت نام كنندگان از استان هاي تهران و البرز موفق به پيش خريد بيشترين تعداد خودرو شدند و بعد از آن استان هاي خراسان رضوي،‌ اصفهان و فارس به ترتيب با 8،9، و 7 درصد داراي بيشترين خريداران خودرو از اين طرح فروش سايپا بوده اند و 47 درصد هم از ساير استان ها موفق به خريد خودرو شده اند، علاوه بر اين 63 درصد خريداران مرد و 37 درصد هم زن بوده اند.

اين طرح به صورت كاملا شفاف انجام و گروه خودروسازي سايپا با دعوت از خبرنگاران به صورت لحظه اي جزئيات را جهت تنوير افكار عمومي در اختيار اصحاب رسانه قرار داد.

پیش فروش محصولات سایپا از ساعت 10 صبح امروز آغاز می شود + جدول و جزییات

پیش فروش 50 هزار محصول سایپا از چهارشنبه 14 شهریور/ اهداف تولید سایپا در 5 ماهه نخست 97 محقق شد

سقف مجاز برای پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا مشخص شد

اطلاعیه سایپا سیتروئن پس از پیش فروش خودرو C3

لغو زمان پیش فروش کوییک سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی