پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی اکلیپس کراس (3)

مروری بر مزایای میتسوبیشی اکلیپس کراس

کمپانی میتسوبیشی در سال 2017 نمونه اکلیپس کراس را برای رقابت در سگمنت کراس اوور های ارزان قیمت به بازار معرفی کرد. طراحی جذاب بدنه، کابین راحت و مدرن، سیستم 4 چرخ متحرک و موتور 1.5 لیتری توربو از جمله امکانات این خودرو است. در طراحی بدنه از خطوط زیادی استفاده شده است تا جذابیت […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی میتسوبیشی در سال 2017 نمونه اکلیپس کراس را برای رقابت در سگمنت کراس اوور های ارزان قیمت به بازار معرفی کرد. طراحی جذاب بدنه، کابین راحت و مدرن، سیستم 4 چرخ متحرک و موتور 1.5 لیتری توربو از جمله امکانات این خودرو است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس (1)

در طراحی بدنه از خطوط زیادی استفاده شده است تا جذابیت بیشتری به اکلیپس کراس ببخشد. طراحی بدنه اکلیپس کراس از مقبولیت بالایی برخوردار است و توانسته جایزه طراحی خوب را از طرف موزه طراحی و هنر شیکاگو دریافت کند. هم چنین این خودرو از سیستم Mitsubishi Connect بهره می برد. در این تکنولوژی خودرو به گوشی موبایل راننده از طریق یک اپلیکیشن متصل می شود. بدین ترتیب راننده قادر است مواردی همچون کنترل تهویه کابین، سیستم صوتی و … را از طریق گوشی کنترل کند. سیستم صوتی این خودرو از برند Rockford Fosgate استفاده شده و بسیار قدرتمند است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس (2)

راننده و سرنشینان قادرند با استفاده از اپلیکیشن های Apple Carplay و  Android Auto آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند. هم چنین سیستم صوتی با استفاده از تاچ پد یا سیستم voice control هم کار می کند. تاچ پد در نظر گرفته شده برای سیستم صوتی طراحی جذابی دارد و با لمس یا فشردن صفحه کار می کند. هم چنین در کابین از یک صفحه نمایش 7 اینچی مخصوص برای سیستم صوتی و ردیابی استفاده شده است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس (5)

موتور 1.5 لیتری تزریق مستقیم توربو این خودرو 184 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت به وسیله سیستم 4 چرخ متحرک پیشرفته میتسوبیشی انجام می شود که به صورت الکترونیکی کنترل می شود. اختلالات ارزی و مشکلات پیش آمده در واردات خودرو، فروش میتسوبیشی اکلیپس را در بازار ایران به تعویق انداخته است. با ورود مجدد خودروهای خارجی به بازار ایران، پیش بینی می شود که اکلیپس کراس بتواند سهم خوبی از فروش SUV ها در بازار را از آن خود کند.

میتسوبیشی اکلیپس کراس (4)

این خودرو در رنج قیمتی خود تقریبا بی رقیب است و گزینه خوبی برای خانواده های 4 نفر به بالا است. کیفیت خوب کابین، طراحی جذاب بدنه و موتور قدرتمند این خودرو را به انتخابی مناسب در بخش کراس اوور های میان رده تبدیل می کند. مدل ES که مدل پایه ای میتسوبیشی اکلیپس است تنها 23,595 دلار است. بالاترین مدل این خودرو که SEL نام دارد هم تنها 28,195 دلار قیمت دارد ( بدون در نظر گرفتن آپشن ها).

میتسوبیشی اکلیپس کراس (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نقل مکان میتسوبیشی میراژ از جمع هاچ بک ها به سگمنت کراس اوورها

میتسوبیشی سواران دغدغه ای برای سرویس خودرو نخواهند داشت

رندر های جدید از کانسپت میتسوبیشی میراژ 2020 منتشر شد

فیلم: عملکرد میتسوبیشی اوتلندر PHEV چگونه است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی