پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استیضاح دو وزیر در دستور کار مجلس / امضاکنندگان شریعتمداری به ۷۰ نفر رسیدند

اکنون بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح آخوندی وزیر راه را امضا کرده اند همچنین نمایندگان در اولین جلسه کمیسیون صنایع بعد از تعطیلات استیضاح وزیر صنعت را بررسی خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ از امضای طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی توسط بیش از 50 […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

اکنون بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح آخوندی وزیر راه را امضا کرده اند همچنین نمایندگان در اولین جلسه کمیسیون صنایع بعد از تعطیلات استیضاح وزیر صنعت را بررسی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

از امضای طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی توسط بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر راه با آغاز به کار مجلس تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد.

همچنین  پس از تعطیلات دو هفته ای مجلس یعنی ابتدای مهرماه طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کمیسیون صنایع و معادن قرار می گیرد.

حدود 70 نماینده استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده اند که اگر 10 نفر از نمایندگان بر نظر خود باقی بمانند در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود.

پیش از تعطیلات مجلس استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیئت رییسه مجلس تقدیم شده است اما در همان زمان طرح استیضاح وزیر برای بررسی به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد، اما با توجه به اینکه دستورکار کمیسیون ها چاپ شده بود و پس از چاپ موضوع استیضاح مطرح شد کمیسیون نمی توانست دستور را تغییر داده و استیضاح را بررسی کند.

وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای داخلی باشد.

رد شائبه احتکار توسط وزیر صنعت/ وجود تعدادی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست 

سفر وزیر صنعت به سمنان برای افتتاح خط تولید یک خودروسازی

وزیر صنعت منکر احتکار خودرو شد!

ادعای تلاطم بازار خودرو به دلیل نوسانات ارزی بی معناست / وزیر صنعت پاسخگوی گرانی ها باشد

وزیر صنعت برای اخلال در سایت های فروش خودرو تذکر گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی