پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن Speedtail (2)

مک لارن خودرویی با 0 تا 100 دو ثانیه ای خواهد ساخت!

مک لارن Speedtail سریع ترین خودروی تاریخ مک لارن خواهد بود. این خودرو قادر است به سرعتی بیش از 391 کیلومتر بر ساعت برسد. طبق شایعات منتشر شده، دو نمونه 4 چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب برای این خودرو در نظر گرفته می شود. اما نکته مهم شتاب اولیه این خودرو است که به Speedtail […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

مک لارن Speedtail سریع ترین خودروی تاریخ مک لارن خواهد بود. این خودرو قادر است به سرعتی بیش از 391 کیلومتر بر ساعت برسد. طبق شایعات منتشر شده، دو نمونه 4 چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب برای این خودرو در نظر گرفته می شود. اما نکته مهم شتاب اولیه این خودرو است که به Speedtail توان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون را در 2 ثانیه خواهد داد.

مک لارن Speedtail

کمپانی مک لارن تنها 106 نمونه از این خودرو خواهد ساخت که هر کدام قیمتی نزدیک به 2.5 میلیون دلار خواهند داشت. تمامی این خودرو ها از قبل پیش فروش شده اند. طراحی این خودرو از نمونه افسانه ای F1 الهام گرفته شده است. بدین ترتیب در داخل کابین Speedtail 3 صندلی تعبیه می شود و راننده در صندلی وسط قرار می گیرد. موتور این خودرو از تکنولوژی هیبریدی بهره می برد و قدرتی بیش از 987 اسب بخار تولید می کند. تکنولوژی به کار رفته در این خودرو با نمونه P1 متفاوت است ولی هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرانه در دسترس نیست. اما هدف اصلی مک لارن برای ساخت نمونه Speedtail، عرضه نمونه شهری با قابلیت های مسابقه ای است.

مک لارن Speedtail (3)

این کمپانی تا آخر سال 2018 از این مدل رونمایی خواهد کرد. هم چنین افرادی که خودرو را از قبل پیش خرید کرده اند، در مراسمی با مراحل ساخت کابین این خودرو آشنا شدند. هم چنین یک مدل از کابین خودرو به مالکین هدیه داده شده که ساخت آن بیش از 100 ساعت زمان برده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

برنامه جدید مک لارن برای بازسازی نمونه های F1 آغاز شد

مک لارن Speedtail، قدرتمند ترین خودرو تاریخ کمپانی خواهد بود

اولین نمونه از مک لارن P1 GTR به فروش خواهد رسید

اولین نمونه از مک لارن سنا در آمریکای شمالی تحویل داده شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی