پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قایق لکسوس (3)

پرچم دار جدید لکسوس / قایق لوکس لکسوس معرفی شد

کمپانی لکسوس که به ساخت خودروهای اسپرت و لوکس معروف است، این بار به سراغ ساخت قایق های لوکس رفته است. قایقی با 20 متر ارتفاع و 5.7 متر عرض با نام LY650. کمپانی لکسوس در چند سال اخیر در فضای خارج از ساخت وسایل نقلیه موتوری فعالیت کرده است و این بار نوبت به […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی لکسوس که به ساخت خودروهای اسپرت و لوکس معروف است، این بار به سراغ ساخت قایق های لوکس رفته است. قایقی با 20 متر ارتفاع و 5.7 متر عرض با نام LY650. کمپانی لکسوس در چند سال اخیر در فضای خارج از ساخت وسایل نقلیه موتوری فعالیت کرده است و این بار نوبت به ساخت قایقی لاکچری توسط این کمپانی رسیده است.

قایق لکسوس (2)

Yoshihiro Sawa رئیس کمپانی لکسوس عقیده دارد که این کمپانی باید در زمینه های مختلف در ساخت وسایل لوکس فعالیت کند. اولین بار کانسپتی از این قایق در سال 2017 معرفی شد. اکنون این قایق لوکس توسط تیم Marquis-Larson ساخته شده است. در ساخت این قایق از کانسپت Sport Yacht با 12.8 متر ارتفاع الهام گرفته شده است. در قایق کانسپت لکسوس از دو موتور 8 سیلندر استفاده شده بود اما هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرانه قایق جدید در دسترس نیست. در بخشی از طراحی بدنه این قایق، از المنت های طراحی خودروهای لوکس لکسوس استفاده شده است.

قایق لکسوس (1)

کمپانی لکسوس اکنون می تواند به مشتریان ثروتمند خود علاوه بر پیشنهاد دادن خودروهای لوکس، قایق لوکس جدید خود را هم بفروشد. این اولین باری نیست که یک کمپانی خودروسازی دست به همچین کاری می زند. قبل تر کمپانی استون مارتین هم دو نمونه قایق لوکس ساخته بود. کار ساخت و فروش این قایق لوکس در سال 2019 آغاز می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

قایق لوکس بوگاتی در راه است

بررسی فنی لکسوس IS دست دوم/ نئو کلاسیک!

لکسوس LC F شکار شد / اسپای شات های جدید از نمونه LC F

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی