پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور برقی

فراخوان ایدرو برای تولید موتور سیکلت برقی

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای طرح تولید و مونتاژ موتورسیکلت برقی در استان خراسان رضوی فراخوان داد. ​ به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش بهره‌وری انرژی ، صرفه جویی در مصرف سوخت و […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای طرح تولید و مونتاژ موتورسیکلت برقی در استان خراسان رضوی فراخوان داد. ​

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش بهره‌وری انرژی ، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از موتورسیکلت‌های بنزینی و همچنین توسعه صنعت داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته، برای اجرای طرح تولید و مونتاژ موتور سیکلت برقی در استان خراسان رضوی(شهرستان تربت حیدریه) از سرمایه گذاران دعوت بعمل می آورد.

براساس این فراخوان ، ایدرو در صورت تمایل سرمایه‌گذار منتخب به مشارکت، حداکثر به میزان ۳۰ درصد در این طرح مشارکت خواهد نمود و حمایت‌های عملیاتی و اجرایی در پیشبرد طرح را برای سرمایه‌گذاران منتخب و برخوردار از توانمندی‌های فنی، مالی و مدیریتی بعمل می‌آورد.

کلیه اشخاص حقوقی غیردولتی که مایل به اجرای این طرح به صورت مستقل یا مشارکت با سایر سرمایه‌گذاران ذیصلاح می‌ باشند، می توانند  با مراجعه به سایت سازمان به آدرسwww.idro.ir  ( بخش اطلاع رسانی – فراخوان عمومی ) یا با مراجعه حضوری ضمن کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این طرح، نسبت به دریافت و تکمیل فرم ها، اطلاعات و مدارک و مستندات مرتبط با این فراخوان اقدام کنند .

لازم به ذکر است در این فراخوان سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که امکان افزایش ساخت داخل محصول را داشته باشند و یا دارای شریک خارجی صاحب صلاحیت برای تولید و تامین قطعات و مجموعه های کلیدی موتورسیکلت برقی باشند، در اولویت قرار دارند.

موتور های جدید هارلی بزودی از راه می رسند/ از موتور برقی تا موتور های حجیم

همکاری ایدرو با یک شرکت استرالیایی برای تولید خودرو و موتور سیکلت برقی

خودرو و موتور برقی دردی از آلودگی هوا دوا نمی کند

ماده 2 قانون هوای پاک چرا اجرا نمی شود / سرنوشت نامعلوم موتورسیکلت‌ های برقی

اصفهان ، پایلوت استفاده از موتور سیکلت برقی می شود

قیمت موتورسیکلت برقی کاهش می یاید / زیرساخت های استفاده از موتوربرقی فراهم نیست

موتور سیکلت برقی ethec با توانایی پیمایش 400 کیلومتر معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی