پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرویس مدارس

اعمال قانون سرویس های مدارس با ظرفیت غیرمجاز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: سرویس های مدارس نباید بیش از ظرفیت قانونی و مجاز خودرو که در کارت آن قید شده اقدام به سوارکردن دانش آموزان کنند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سرهنگ رحمانیرئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: درصورتیکه رانندگان سرویس های مدارس […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: سرویس های مدارس نباید بیش از ظرفیت قانونی و مجاز خودرو که در کارت آن قید شده اقدام به سوارکردن دانش آموزان کنند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سرهنگ رحمانیرئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: درصورتیکه رانندگان سرویس های مدارس بیش از حد مجاز و قید شده در کارت اقدام به سوار کردن دانش آموز کنند برای بار اول جریمه و در صورت تکرار از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: از رانندگان سرویس های مدارس که عهده دار مسئولیت حمل و نقل دانش آموزان هستند نیز می خواهیم با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت مقررات ترافیکی در رفت و آمدها نهایت دقت را برای حفظ سلامت مسافران خود داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: رانندگان نباید در هیچ شرایطی برای درآمد بیشتر اقدام به عقد قرارداد بیش از ظرفیت خودروی خود داشته باشند.

رحمانی با بیان اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی برای کنترل و مدیریت ترافیکی مهر در آمادگی کامل به سر می برد، گفت: از اولیا دانش آموزانی که شخصا اقدام به جابجایی فرزندان خود به مدارس می کنند می خواهیم به منظور کاهش حجم ترافیک از پارک کردن خودروی خود در جلوی مدرسه جدا خودداری کنند و عموما سعی کنند از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

نرخ شهریه سرویس مدارس تهران اعلام شد

پراید از ناوگان سرویس مدارس هم حذف می شود

سرویس مدارس باید معاینه فنی داشته باشند

11 نکته ای که لازم است راننده سرویس ها رعایت کنند

محدودیت موقت تردد خودروهای توزیع کالا ویژه بازگشایی مدارس

عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی تصادفات ماه گذشته

ثبت تخلفات پشت فرمان توسط دوربین‌ها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی