پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس_خودرو فرسوده_دود_آلودگی هوا

خروج 4 درصد از اتوبوس های فرسوده از سیستم حمل و نقل شهری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت:  پیش بینی می شود حدود 3 تا 4 درصد از اتوبوس های فعلی در ناوگان حمل و نقل شهری نتوانند مجوز معاینه فنی درسافت کنند و با توجه به اینکه از اول مهرماه اتوبوس های فاقد معاینه فنی اجازه تردد نخواهند داشت لذا پیش بینی […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت:  پیش بینی می شود حدود 3 تا 4 درصد از اتوبوس های فعلی در ناوگان حمل و نقل شهری نتوانند مجوز معاینه فنی درسافت کنند و با توجه به اینکه از اول مهرماه اتوبوس های فاقد معاینه فنی اجازه تردد نخواهند داشت لذا پیش بینی می شود این میزان از اتوبوس های فرسوده از چرخه حمل و نقل شهری خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

محسن پورسیدآقایی با اشاره به جزییات برنامه های معاونت ترافیک برای استقبال از مهر ماه گفت : شهرداری و استانداری تهران به‌صورت مشترک پیشنهادی را برای شناور شدن ساعات کار در دو هفته ابتدایی مهرماه به دولت داده‌اند که ساعت کار از ساعت ۷ تا ۸.۳۰ شناور باشد. شناور شدن ساعت کار باید با موافقت دولت انجام شود و مانند سال گذشته باید از سوی دولت در قالب بخشنامه ابلاغ شود.

وی ادامه داد : امسال توانسته‌ایم سرویس مدارس را زودتر ساماندهی کنیم و امیدواریم مدارس هم زودتر از پیک ترافیک، سرویس‌های خود را وارد کنند تا شاهد بار ترافیکی والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را به مدارس برسانند، نباشیم. همچنین معاینه فنی اتوبوس‌ها به شدت دنبال می‌شود.

به گفته پورسیدآقایی  از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است و تصورمان این است که ۳ تا ۴ درصد اتوبوس‌ها نتوانند به استانداردهای لازم دست پیدا کنند  و مجبور شویم آنها را متوقف کنیم.

3500 اتوبوس فرسوده در تهران

70 درصد آلودگی تهران بدلیل تردد اتوبوس و کامیون های فرسوده است

اختصاص بودجه 5 میلیاردی برای بازسازی اتوبوس های فرسوده

نیمی از ناوگان اتوبوسرانی پایتخت فرسوده هستند

خرید اتوبوس دست دوم خارجی، دور باطل مدیریت شهری

جایگزینی 5 هزار اتوبوس جدید ، راه چاره کاهش آلودگی هوای تهران

چرا 55 دستگاه اتوبوس برقی در محوطه پایانه اتوبوسرانی خاک می خورد؟

تولید ۳ مدل اتوبوس به صفر رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی