پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز GLE (7)

مرسدس بنز GLE، زیبا تر و مدرن تر از همیشه / GLE جدید معرفی شد

پس از انتشار اسپای شات های فراوان از مدل جدید مرسدس بنز GLE، اکنون این خودرو به صورت رسمی معرفی شده است. GLE یک پله پایین تر از EQC قرار می گیرد اما بسیار جذاب تر و مدرن تر از مدل قبلی است. به گفته مرسدس، مدل جدید GLE، ایرودینامیک ترین خودرو در کلاس خود […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

پس از انتشار اسپای شات های فراوان از مدل جدید مرسدس بنز GLE، اکنون این خودرو به صورت رسمی معرفی شده است. GLE یک پله پایین تر از EQC قرار می گیرد اما بسیار جذاب تر و مدرن تر از مدل قبلی است.

مرسدس بنز GLE (3)

به گفته مرسدس، مدل جدید GLE، ایرودینامیک ترین خودرو در کلاس خود است. این خودرو دارای ضریب درگ 0.29 است که در مقایسه با ضریب 0.32 در مدل قبلی بهبود یافته است. مدل جدید GLE علاوه بر طراحی ایرودینامیک جدید، بزرگتر هم شده است. Wheelbase این خودرو اکنون 80 میلی متر بزرگتر شده است. این افزایش باعث بیشتر شدن فضای پا و سر سرنشینان شده است.

مرسدس بنز GLE (6)

مشتریان قادر خواهند یک ردیف صندلی سوم هم به صورت آپشنال سفارش بدهند. تاکنون فقط اطلاعات فنی مدل GLE 4Matic مشخص شده است. این نمونه با موتور Mild Hybrid توربوشارژ 6 سیلندر با 3 لیتر حجم عرضه می شود. این موتور 362 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتورهای الکتریکی قادرند 21 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر به قدرت پیشرانه اضافه کنند.

مرسدس بنز GLE (11)

قدرت موتور به گیرباکس 9 سرعته اتوماتیک انتقال داده می شود. مرسدس بنز اعلام کرده است که بعدا موتور های توربو دیزل و Plug-in هیبرید هم به انتخاب های GLE اضافه خواهند شد. این نمونه از انواع و اقسام سیستم های هشدار دهنده هم بهره می برد. به طور مثال سیستم Active Distance Assist، وقوع حادثه یا ترافیک را به راننده هشدار می دهد و به صورت خودکار سرعت اتوموبیل را کاهش می دهد.

مرسدس بنز GLE (5)

سیستم  E-Active Body Control هم با استفاده از سیستم الکتریکی 48 ولتی، ضربه گیرهای بادی را به صورت خودکار تنظیم می کند تا GLE بتواند در شرایط خارج از جاده ای عملکرد بهتری داشته باشد. در کابین خودرو، از نمایشگر 12.3 اینچی استفاده شده است. در صندلی ها هم از سیستم هوشمندی استفاده شده است که فرم صندلی را با توجه به نشستن سرنشینان تنظیم می کند.

مرسدس بنز GLE (4)

این خودرو در نمایشگاه پاریس در ماه اوکتبر رونمایی خواهد شد و اولین نمونه های این خودرو از اوایل سال 2019 به فروش خواهد رسید. این خودرو در خط تولید مرسدس بنز در آلاباما آمریکا تولید می شود.

مرسدس بنز GLE (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز GLE مدل 2019 در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد

مرسدس بنز Silver Arrow کانسپت / یادبودی از رکورد دار سرعت در دهه 30 میلادی

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

مرسدس بنز گالوینگ 1.9 میلیون دلاری در آلمان دزدیده شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی