پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سانتافه بدون سقف (7)

وقتی سانتافه بدون سقف می شود / تنها سانتافه سقف باز در جهان!

ساخت خودروهای شاسی بلند بدون سقف در صنعت خودروسازی خیلی مرسوم نیست. اگر بخواهیم تعداد خودروهای شاسی بلند بدون سقف را بشماریم شاید در مجموع به تعداد انگشتان دست هم نرسند. در این میان رنج روور ایووک و محصول جدید فولکس واگن با نام T-Roc برای سال 2020 از همه معروف ترند. اما به تازگی […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

ساخت خودروهای شاسی بلند بدون سقف در صنعت خودروسازی خیلی مرسوم نیست. اگر بخواهیم تعداد خودروهای شاسی بلند بدون سقف را بشماریم شاید در مجموع به تعداد انگشتان دست هم نرسند. در این میان رنج روور ایووک و محصول جدید فولکس واگن با نام T-Roc برای سال 2020 از همه معروف ترند. اما به تازگی یک نمونه سانتافه 2019 بدون سقف در استرالیا دیده شده است که ظاهر عجیبی دارد.

هیوندای سانتافه بدون سقف (10)

این خودرو تا ستون A هیچ فرقی با سانتافه معمولی ندارد. اما از آن جا به بعد داستان شروع می شود. سقف این خودرو از ستون A کاملا بریده شده است. از زمانی که سانتافه 2019 وارد بازار شده، هیچوقت آپشن کانورتیبل برای این خودرو در نظر گرفته نشده است. جالب است بدانید که هیچوقت هم در نظر گرفته نخواهد شد!. این خودرو به منظور شرکت در یک آگهی تبلیغاتی ساخته شده است و کانسپتی از سانتافه کانورتیبل نیست.

هیوندای سانتافه بدون سقف (8)

سقف این خودرو برای گرفتن عکس هایی از زوایای مختلف از کابین خودرو برداشته شده است. تمامی آپشن های در نظر گرفته شده در سانتافه معمولی در این خودرو هم وجود دارد. گرم کن فرمان و صندلی، 3 ردیف صندلی با قابلیت تنظیم تهویه هوا در هر ردیف، سیستم هشدار خروج از لاین و بسیاری آپشن های دیگر.

هیوندای سانتافه بدون سقف (4)

در این خودرو از موتور توربو دیزل 2.2 لیتری با 197 اسب بخار قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور استفاده شده است. به تازگی مجله استرالیای Car Advice هم تست هایی بر روی این خودرو انجام داده است.

هیوندای سانتافه بدون سقف (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اختلاف سلیقه/ مقایسه کیا سورنتو و هیوندای سانتافه در بازار خودروهای دست دوم

پرچمدار هیوندای در خیابان ها دیده شد/ بررسی اجمالی هیوندای آزرا 2018

هیوندای النترا 2019 با چهره ای کاملا متفاوت رونمایی شد!

تولید هیوندای سانتافه مدل 2019 آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی