پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر-لاستیک

قیمت گذاری لاستیک به انجمن تایر واگذار شد

سخنگو انجمن تایر از نحوه جدید قیمت گذاری تایر با پیشنهاد این انجمن و تائید سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مصطفی تنها در رابطه با مکانیزم قیمت گذاری تایر، اظهارداشت: قیمت گذاری توسط انجمن انجام می‌شود و بعد از آن سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

سخنگو انجمن تایر از نحوه جدید قیمت گذاری تایر با پیشنهاد این انجمن و تائید سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مصطفی تنها در رابطه با مکانیزم قیمت گذاری تایر، اظهارداشت: قیمت گذاری توسط انجمن انجام می‌شود و بعد از آن سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی مستندات و مدارک لازم قیمت ها را به تایید می‌رسانند. در واقع سازمان حمایت همه مستندات را بررسی و ابهامات را در این زمینه رفع می‌کند و در نهایت قیمت مصوب انجمن را تایید می‌کند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران در همین مورد ادامه داد: سازمان حمایت در این زمینه همکاری خوبی با انجمن دارد و در این زمینه لازم است خودروسازان نیز با توجه به وضعیت بازار بیش از این با تولیدکنندگان تایر همکاری و همراهی داشته باشند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران وضعیت تولید تایر را مطلوب دانست و افزود: دولت برای تولید لاستیک خصوصا در زمینه لاستیک‌های سنگین ارز دولتی در اختیار واردکنندگان مواد اولیه قرار می‌دهد و از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد. به عبارت دیگر می‌توان ادعا کرد در زمینه کمبود مواد اولیه مشکلی نداریم و حتی بیش از حد نیاز تایر در کشور تولید می‌شود.

وی در همین زمینه توضیح داد: با توجه به اینکه شبکه حمل ونقل به تایر وابسته است و اگر این اقلام برای خودروها فراهم نشود در کل این شبکه مشکل ایجاد خواهد شد، ترخیص مواد اولیه برای تولید تایرهای سنگین به راحتی انجام می‌پذیرد و توزیع آن هم به وسیله حواله صورت می‌گیرد.

با تصمیم وزارت صنعت، ثبت نمایندگی و واردات تایرهای چینی آزاد شد

احتمال از دست رفتن بازارهای صادراتی برای تایرسازان ایرانی

مواد اولیه تایر سازی مشمول ارز دولتی شد

سال 2020 اولین تایرهای سبز برپایه چوب وارد بازار می شود؟

افزایش تعرفه واردات تایر / آیا واردات تایرهای سایز 16 اینچ به پایین ممنوع می شود؟

روزهای خوش برای تایر سازان ایرانی در راه است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی