پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو۶

زنگ خطر چری آریزو ۶ برای رقبای مدعی

خودروهای چینی در چند سال اخیر پله های ترقی را ۲تا یکی طی کرده اند و در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند. شرکت چری یکی از خودروسازان چینی است که پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و حالا محصولات اش برای رقبایی بزرگ خط و نشان می […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

خودروهای چینی در چند سال اخیر پله های ترقی را ۲تا یکی طی کرده اند و در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند. شرکت چری یکی از خودروسازان چینی است که پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و حالا محصولات اش برای رقبایی بزرگ خط و نشان می کشند. چری آریزو ۶ نمونه ای از این ادعاست. سدانی متوسط که رقبای کره ای و حتی اروپایی اش را به چالش می کشد.

اینروزها چینی ها به سرعت در حال رشد و حرکت و رقیب تراشی برای بزرگان بازار خودرو هستند تا با استفاده از مزیت های خود بتوانند سهم بیشتری از بازار را بدست آورند. استفاده از نیروهای مجرب از تیم های بزرگ مهندسی و طراحی بین المللی و از سوی دیگر مزیت نیروی کار که به کاهش قیمت می انجامد در کنار روند سریع انتقال تکنولوژی و ارتقاء کیفیت باعث شده تا زنگ خطر برای بسیاری از بزرگان صنعت خودرو به صدا درآید.

چند وقتی است خبر معرفی یک سدان لوکس و خانوادگی توسط چری حسابی سر و صدا به پا کرده. این خودرو قرار است همزمان با تولید و عرضه در کشور چین ، توسط شرکت مدیران خودرو نیز راهی بازار ایران شود تا به تقاضای لوکس سواران این مارکت جذاب و پر حاشیه پاسخ دهد.

 

چری آریزو۶

اما ببینیم چری آریزو 6  قرار است با کدام خودروها روبرو شود؟ حال این برند چینی  انقدر قدرتمند شده که در میدان رقابت برای بسیاری از بزرگان خط و نشان می کشد.

در بازار ایران با توجه به توقف واردات خودرو و در پی آن افزایش قیمت آنچنانی خودروهای وارداتی، در کنار شرایط مشابه برای خودروهای مونتاژی ژاپنی-کره ایی و اروپایی ، چری آریزو 6 با توجه به مشخصه های خود به خوبی میتواند سهم بالایی از این بازار را کسب نماید.

در اصل چری آریزو 6 میتواند به جنگ خودروهای پر فروش و خوش سابقه بازار مانند هیندای النترا ، هیوندای سوناتا،  کیا سراتو ، کیا اپتیما و رنو تلیسمان برود. گرچه نباید از نظر دور داشت که آریزو 6 در بحث آپشن های اصلی و کاربردی و طراحی چیزی از رقبای مطرح خود کم ندارد.

به لحاظ طراحی داخلی میتوان به راحتی با طراحی خاص ، مدرن خود همراه با فضای دلباز و راحت با سدانهای لوکس و مطرح بازار همچون کیا اپتیما- هیندای سوناتا و رنو تالیسمان به رقابت بپردازد.

چری آریزو۶

طراحی داخل  آریزو 6 از خودروهایی بسیار لوکس چون آئودی A6 و محصولات لندرور-رنجرور الگو برداری شده و کاملا حس یک خودروی بسیار لوکس را به شما القاء میکند ، و نور پردازی داخل شده حس کابین محصولات مرسدس بنز را ایجاد میکند.

طراحی داشبورد بسیار مشابه طراحی آئودی با حفظ جزئیات تشابه میباشد که کاملا مدرن میباشد و همچنین پوشش سفید رنگ روی داشبورد به شما حس محصولات لندرور-رنجرور را میدهد.

از سوی دیگر طراحی خارجی این خودرو ما بین خودروهایی چون هیندای النترا و سوناتا میباشد که میتواند محصولات هر دو سگمنت را به چالش بکشد.

طراحی خودرو آریزو 6 خاص و مدرن میباشد که از این بعد از زبان روز طراحی پیروی میکند و به همین لحاظ طراحی این خودرو را میتوان نقطه قوت آن نامید.

چری آریزو۶

موتور توربو 1.5 لیتری که به خوبی آزمایش خود را پس داده همراه با گیربکس CVT 9 سرعته جدید چری شتاب و عملکرد مناسبی را به همراه دارد که میتواند با برخی رقبای کره ایی خود به راحتی رقابت نماید.

اریزو6 دارای لیست کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی میباشد که از مهمترین آنها میتوان به 6 عدد ایربگ ( جلو-جانبی-پرده ایی ) ، سیستم پایداری الکترونیکی ،سیستم کنترل ضد لغزش ، کنترل سربالایی ، فرمان برقی ، دوربین 360 درجه، سیستم ترمز دستی برقی، اتو هلد و پاره دیگر از امکانات رفاهی اشاره نمود.که میتواند با خودروهای لوکس بازار به راحتی بدون هیچ کاستی رقابت نماید ، در مجموع آریزو 6 با توجه به شرایط بازار در مقایسه با خودروهای وارداتی هم سطح با قیمت غیر معقول قطعا ارزش خرید را خواهد داشت و میتواند انتخابی معقول قلمداد گردد برای مشتریانی که طالب یک خودروی لوکس و خانوادگی هستند.

 

مدیران خودرو اهداف بلند مدت در تولید خودرو را دنبال می کند

مقایسه چری تیگو7 و زوتی کوپا توربو / پرچمداران چینی در بازار ایران

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

یکه تازی چری تیگو7 در بازار ایران/ شاسی بلند لوکس چینی ماند و رقبای وارداتی پریدند!

چری آریزو ۵ انتخابی منطقی در شرایط افسارگسیختگی قیمت‌ها

ام وی ام X22 به ESP و آپشن‌های جدید مجهز می‌شود

1+5 دلیل برای خرید ایکس 22

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

مرحله سوم شرایط فروش چری تیگو 7

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، جایزه MVM110S را تحویل گرفت + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی