پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

نشست نمايندگان شركت ارس خودرو ديزل در هتل المپيك تهران

نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شركت ارس خودرو ديزل با حضور مدیران ، هیئت مدیره و ٥٥ نماینده از سراسر كشور در هتل المپیک تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، در این نشست كه مهندس رضا تقوی قائم مقام شرکت ارس خودرو دیزل و مدیرعامل شرکت تکا نيز […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شركت ارس خودرو ديزل با حضور مدیران ، هیئت مدیره و ٥٥ نماینده از سراسر كشور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، در این نشست كه مهندس رضا تقوی قائم مقام شرکت ارس خودرو دیزل و مدیرعامل شرکت تکا نيز حضور داشت، در ابتدا مهندس محمدی رئیس سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل در خصوص چالش های بازاریابی و توسعه فروش محصولات تولیدی با توجه به شرايط كنوني بازار خودرو كشور مباحثی را بیان کردند.
در ادامه این نشست قائم مقام شركت ارس خودرو ديزل با تبیین سیاست ها و استراتژی های شرکت و فروش محصولات شامل خودروهای سنگین ، نیمه سنگین و سواری پیکاپ ، بررسی و شناسایی راهکارهای کسب رضایت حداکثری مشتریان در فضای رکود ، انتقال نقطه نظرات و سلایق مشتریان از طریق شبکه فروش ، عارضه یابی و اولویت بندی مشکلات موجود و ارائه راه حل در خصوص مرتفع نمودن مشكلات سخن گفت.
وی افزود: نظام جدیدی در امر فروش و خدمات پس از فروش طراحی شده است که اجرا شدن آن موجب رضایت و رعایت حقوق مصرف کننده خواهد شد و همچنین در رابطه با ایجاد زیرساخت مناسب نمایندگی و آموزش پرسنل خدمات پس از فروش محصولات یورو 5 ، با توجه به حساسیت این نوع محصول جدید و ورود آن به بازار نکاتی را مطرح کردند.
وي خاطرنشان کرد: انتظارات و توقعات شبکه و شرکت دو طرفه بوده و شرکت تلاش می کند با رفع موانع و کمک به شبکه نمایندگیهای ارس خودرودیزل نسبت به ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات و برآورده ساختن انتظارات به حق مشتریان اقدام نماید.

مهندس تقوی گفت چالش اصلی شرکت ها در آینده فروش محصولات است نه تولید ، زیرا قیمت تمام شده محصولات بالا و توان خرید پایین است.
در انتهاي اين نشست نقطه نظرات نمايندگان از نزديك شنيده شد تا در طراحي استراتژي هاي اينده شركت ارس خودرو ديزلمورد توجه قرار گيرد. ضمنا بر لزوم كيفيت بالا در خدمات پس از فروش پيك آپ آسنا تاكيد شد.
گفتني است شركت ارس خودرو ديزل به عنوان يك برند داخلي همه توانش را در تامين خودروهاي سنگين،نيمه سنگين و پيك آپ كشور به كار گرفته است.

 

 

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت قطعی اعلام شد

قدرت نمایی فرزند جان سخت آمیکو / مروری ویدئویی بر آمیکو آسنا

آمیکو در راه بازارهای اروپایی/ ارس خودرو دیزل از پیکاپ آسنا تیونینگ شده رونمایی کرد

نگاه به واقعیت یا پرستیژ استانداردهای یورو؟/ اعلام آمادگی آمیکو برای نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای

یورو 2 بهتر است یا یورو هیچ؟!/ نگاهی به وضعیت طرح جایگزینی 240 هزار خودرو فرسوده تجاری سنگین

آفرود به سبک آمیکو! / ساخت پیکاپ های آمیکو با اقتباس از فورد سری F

تجربه رانندگی با پیکاپ آمیکو در تبریز

افتتاح خط تولید پیکاپ آمیکو آسنا و آراز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی