پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

فیلترینگ سایتهای فروش بلیت هواپیما به در خواست معاون وزیر راه و شهرسازی

در حالیکه سازمان هواپیمایی کشوری چندی پیش از لزوم دسترسی مردم به سایت های آنلاین فروش بلیت هواپیما دفاع کرده بود و آن را الزامی می دانست خبرها حاکی از آن است بیش از 180 سایت فروش بلیت و حوزه گردشگری فیلتر شده اند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ پس از اعمال تحریم […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

در حالیکه سازمان هواپیمایی کشوری چندی پیش از لزوم دسترسی مردم به سایت های آنلاین فروش بلیت هواپیما دفاع کرده بود و آن را الزامی می دانست خبرها حاکی از آن است بیش از 180 سایت فروش بلیت و حوزه گردشگری فیلتر شده اند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

پس از اعمال تحریم ها و نوسانات ارزی قیمت بلیت هواپیما به شدت افزایش یافت و در سالهای اخیر فروش اینترنتی بلیت گسترش یافته و خرید حضوری از دفاتر خدمات مسافربری کمتر شده است.

از هفته گذشته اخباری مبنی بر محدودیت فعالیت سایت های فروش آنلاین بلیت هواپیما به گوش می رسید که با واکنش سازمان هواپیمایی کشوری مواجه شد و این سازمان تاکید کرد که این حق مردم است که بتواند بصورت آسان و اینترنتی بلیت خود را خریداری کند و تصمیمی برای محدود کردن فعالیت آنها ندارد.

اما از دیروز چندین سایت فروش اینترنتی بلیت هواپیما،قطار و رزرو هتل فیلتر شده اند و هنوز دلیل مشخصی برای این موضوع عنوا نشده است.

اسنپ تریپ،مستربلیت،رسپینا 24 و تی چارتر از شناخته شده ترین سایت هایی هستند که در این حوزه فعالیت داشتند و فیلتر شده اند.با وجود اینکه هنوز دلیل این فیلترینگ مشخص نشده اما گویا نداشتن مجوز فعالیت موجب فیلتر شدن این سایت ها است.

معاون دادستانی کل کشور در این خصوص عنوان کرده که فیلترینگ سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما به درخواست معاون وزیر راه انجام شده است.

مخالفت سازمان هواپیمایی کشوری با مسدود کردن دسترسی مردم به سیستم‌های یکپارچه فروش اینترنتی بلیت

راهکار وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما / مشکلات اصلی صنعت حمل و نقل هوایی چیست؟

قیمت بلیت هواپیما مهر ماه کاهش می یابد

افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما / قیمت شناور فقط به سود ایرلاین ها است

آزادسازی قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک

ایران از شرکت هواپیماسازی ای تی آر شکایت می کند

تخلف شرکت های هواپیمایی زیر ذره بین مجلس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی