پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن P1 (7)

مک لارن P1 متعلق به قهرمان سابق فرمول یک به فروش می رسد

تولید مک لارن P1 به پایان رسیده است اما یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به این خودرو وجود دارد. این خودرو متعلق به جنسن باتن قهرمان مسابقات فرمول یک در سال 2009 است. این خودرو از پک مخصوص Stealth، رنگ مخصوص بدنه و چرم صندلی مخصوص بهره می برد. هم چنین رینگ فورج و […]

ارشیا
شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

تولید مک لارن P1 به پایان رسیده است اما یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به این خودرو وجود دارد. این خودرو متعلق به جنسن باتن قهرمان مسابقات فرمول یک در سال 2009 است. این خودرو از پک مخصوص Stealth، رنگ مخصوص بدنه و چرم صندلی مخصوص بهره می برد.

مک لارن P1 (5)

هم چنین رینگ فورج و کلیپر های ترمز زرد رنگ از دیگر نکات قابل توجه این مک لارن است. جنسن باتن سال گذشته یک نمونه فورد جی تی 2005 خود را هم به فروش رسانده بود. این خودرو از سیستم نرم افزاری مخصوص MSO با نام optional Track 2 system بهره می برد. به این ترتیب این خودرو قادر است حالت رانندگی Track را بدون پایین آوردن ارتفاع فعال کند. نصب این سیستم به تنهایی 26 هزار دلار هزینه داشته.

مک لارن P1 (6)

سیستم صوتی مخصوص، سنسور پارک جلو و عقب و تودوزی مخصوص از دیگر آپشن های سفارش داده شده توسط جنسن باتن بوده است. پیشرانه 3.8 لیتری تویین توربو این خودرو با استفاده از موتور الکتریکی 903 اسب بخار قدرت تولید می کند. انتقال قدرت هم به وسیله گیرباکس 7 سرعته انجام می شود. جنسن باتن اعلام کرده است با توجه به زندگی در آمریکا، فرصت زیادی برای رانندگی با این خودرو وجود ندارد.

مک لارن P1 (1)

قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو 2.09 میلیون دلار است که با توجه به مالکیت جنسن باتن و آپشن های مختلف سفارش داده شده، خیلی هم عجیب نیست.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اولین نمونه از مک لارن P1 GTR به فروش خواهد رسید

مک لارن خودرویی با 0 تا 100 دو ثانیه ای خواهد ساخت!

نابود شدن مک لارن 720 S تنها یک روز پس از خرید!

600 LT سوپر اسپرت جدید مک لارن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی