پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت

حساب و کتاب تولید و مصرف سوخت صحیح نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است از آنجا که سرانه مصرف سوخت در ایران بسیار بیشتر از سرانه بین المللی واز طرفی آمارهای تولید سوخت نشان می دهد که حساب و کتاب تولید و مصرف صحیح نیست. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است از آنجا که سرانه مصرف سوخت در ایران بسیار بیشتر از سرانه بین المللی واز طرفی آمارهای تولید سوخت نشان می دهد که حساب و کتاب تولید و مصرف صحیح نیست.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند رو به رشد قاچاق سوخت به کشورهای همسایه، گفت: شواهد نشان می دهد که قیمت حامل های سوخت به ویژه بنزین و گازوییل در ایران بسیار ارزان تر از قیمت آن در کشورهای همسایه است که همین عامل  یکی از مهمترین دلایل قاچاقچیان مرزی برای قاچاق سوخت به خارج از کشور است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تبعات منفی قاچاق سوخت، افزود: قاچاق سوخت نه تنها به اقتصاد کشور لطمه می زند، بلکه ناامنی را برای هموطنان مرز نشین به دنبال دارد که به همین دلیل نیز باید نظارت و کنترل بیشتری بر عرضه و توزیع سوخت صورت پذیرد.

وی افزایش بی رویه سوخت در کشور را یک معضل اساسی خواند و ادامه داد: این موضوع که مصرف سوخت وسایط نقلیه در کشور چند برابر سرانه بین المللی است نشان می دهد که حساب و کتاب تولید و مصرف سوخت دقیق نیست و قاچاق سوخت نیز ناشی از عدم نظارت های دقیق است.

57 هزار کارت سوخت در استان سیستان و بلوچستان مسدود شد

انگشت اتهام افزایش مصرف سوخت به سمت خودروهای غیراستاندارد

سیاست گذاری صحیح وزارت صنعت مانع قاچاق سوخت

 افزایش قیمت سوخت و خودرو یکی از راهکارهای کاهش تلفات جاده ای

خرید و فروش کارت سوخت غیرقانونی است

کشف ۱۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

پیشنهاد ارائه 60 لیتر سوخت برای هر خودرو به جای افزایش قیمت

کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در گنبد کاووس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی